Blinklyspære findes ikke?
Fra : sidse

Dato : 06-08-08 20:31

Hej
Jeg har erhvervet mig en gammel XJ650.
Der er sat små smarte blinklys på med hvidt glas og orange pærer.
Men en af pærene mangler og jeg kan ikke finde ud af hvor jeg får fat i en
ny henne?
Det er en BA9s 12V 23W med orange glas, er der nogen der er stødt på sådan
nogle?
TSvansen har 10W og de har 23W men med hvidt glas.

Henrik
www.ha-ts.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-08-08 21:00

"sidse" <ingen@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan nogle?
> TSvansen har 10W og de har 23W men med hvidt glas.

Google er din ven, søg på "ba9s bulb" der kommer en del hits bl.a. dette
:
http://www.norbsa02.freeuk.com/goffybulbs.htm
--
Brian Sørup
VFR 750 F RC36

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 06-08-08 21:03

Mange biler bruge da gule blinkpærer - Ford, f.eks.
En af mærke-pusherne må da ha dem stadig.

--
Jesper Hedegaard

BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Simon

Dato : 06-08-08 21:24

sidse wrote:
> Det er en BA9s 12V 23W med orange glas, er der nogen der er stødt på

Der er en 23W her blandt en del BA9s..
http://www.mcbutikken.dk/category/10307020000/?sr=72
- hvis den ikke er orange(?) kan de måske skaffe den?

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07

Fra : Ninja Rider

Dato : 07-08-08 20:44

Hejsa

> [...]
> sådan nogle?
> TSvansen har 10W og de har 23W men med hvidt glas.

Fandt lige denne godtnok kun 10w men er siker på at den kan bruges hvis
det er ...

Dem har tsvansen ihvertfald.
http://www.thansen.dk/product.asp?c=2005596651&n=1686300741&pn=1387909265
--
Mvh Emil Gundersen
EGSkilte.dk

Fra : sidse

Dato : 19-08-08 20:42

"Ninja Rider" <emil.gundersen@gmail.com> wrote in message

> Fandt lige denne godtnok kun 10w men er siker på at den kan bruges hvis
> [...]

Prøvede først med en 10W, den havde den rigtigt farve man blinkede alt for
hurtigt.
Så enden på det blev at købe en klar 23W og en orange "pæremaling" i
T-Hansen.
Det gav faktisk et fint resultat.

Henrik