Service i udlandet?
Fra : StreetFighter

Dato : 06-08-08 14:03

Hej
er der enten noget at spare eller er kompetencen og kvaliteten bedre, ved
at få lavet service på en Yamaha MC i enten Sverige eller Tyskland.
Har I god erfaring med at få dette lavet i det land man alligevel er på
ferie i ?

Fra : Søren

Dato : 07-08-08 07:02

"StreetFighter" <streetfighter@ghostrider.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> at få lavet service på en Yamaha MC i enten Sverige eller Tyskland.
> Har I god erfaring med at få dette lavet i det land man alligevel er på

Jeg har fået lavet mc setvice både i sverige og tyskland.

Jeg bestiller god tid i forvejen og fortæller dem jeg skal bruge mc'en igen
samme dag. Så afleverer jeg den, enten om morgenen eller aftenen før på
værkstedet. I tyskland får man så en "låne" mc. Jeg henter så mc'en om
eftermiddagen lige før lukketid.

Det er gået fint hver gang, pånær den ene, hvor de ikke nåede at få mc'en
færdig samme dag. Så måtte jeg lige overnatte en dag ekstra i området.

Men tænk over om du kan acceptere de måske ikke når at blive færdige (hvis
de opdager at noget er itu og delen skal bestilles)

Tænk også over at du ikke rigtig kan komme rundt den dag du ikke har mc'en.

Mcvh
Soren

Fra : StreetFighter

Dato : 07-08-08 21:13

On Thu, 7 Aug 2008 08:02:05 +0200, Søren wrote:

> Jeg har fået lavet mc setvice både i sverige og tyskland.

Var du tilfreds?
Hvilket MC mærke?
Var prisen lavere end i DK?
Fik du stemplet garantibogen så den stadig gælder?

Fra : Søren

Dato : 08-08-08 06:57

> Var du tilfreds?
> Hvilket MC mærke?
> Var prisen lavere end i DK?
> Fik du stemplet garantibogen så den stadig gælder?

Jeg var tilfreds, det ene sted var de grundigere end i dk

Både på bmw og suzuki

Prisen var lavere på Suzuki, men på BMW har de sat priserne op, der hvor jeg
fik det lavet i starten gav jeg det halve af hvad jeg giver nu. Alle steder
er autoriserede mærke værksteder

Jeg fik stemplet bogen og det gælder da det er et autoriseret værksted.

Alt i alt er jeg tilfred med at få lavet det i udlandet, og samtidig plejer
jeg at købe de ekstra ting jeg har brug for (tasker, dæk olign.) også til
billigere penge

Mvh Soren

Fra : StreetFighter

Dato : 08-08-08 23:09