BB XX kåbedele
Fra : Ralph Køster

Dato : 06-08-08 12:02

Syntes ikke jeg kan finde en side med kåbedele til en Honda Blackbird '97
Ville gerne have en med priser også.
Mangler den kåbedel der går fra siden af og bag om cyklen og slutter på den
anden side. Har ingen ide om hvad den hedder men den er nok dyr. Haha...

Hvad med små dele som gitter i de små luftkanaler under bagsædet. Hvor får i
det fra??

Synstes ikke jeg finder så meget når jeg søget på styling/accessories til en
BB.

Ralph.

Fra : Dak

Dato : 06-08-08 13:21

er dette en BB XX?

http://www.onlineparts.dk/oemfiche.aspx?mikrofishnr=15521

ellers kan du evt. lige se listen over cykler ved at gå til deres forside.

---
Dak
"Honda CBR600F3 '96"
"ex-Suzuki GS500Ev"

Fra : TWL

Dato : 06-08-08 15:56

Ralph Køster wrote:
> [...]
> anden side. Har ingen ide om hvad den hedder men den er nok dyr. Haha...

Mon du kan bruge noget af dette :

http://www.airtech-streamlining.com/hondaz/CBRXX11001997-02.htm

mvh Thomas

Fra : B&O

Dato : 06-08-08 18:20

"Ralph Køster" <Get@grip.now> skrev i en meddelelse
> [...]
> i det fra??
>
> Synstes ikke jeg finder så meget når jeg søget på styling/accessories til

Prøv på denne side. http://www.davidsilverspares.co.uk/
søg på "Blackbird"

Hilsen Ove
CBR XX

Fra : Bo

Dato : 07-08-08 08:07

> [...]
> det fra??
>
> Synstes ikke jeg finder så meget når jeg søget på styling/accessories til en

Du kan købe Honda originaldele her: http://www.zsf-motorrad.de/

/Bo

Fra : Ralph Køster

Dato : 07-08-08 15:00