Ny VFR
Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 05-08-08 07:40

Så skulle der efter sigende være en ny Viffer på trapperne

http://fpn.dk/motor/mc/article1402599.ece

Lyder ikke ligefrem billig...
--
Dun@nt
"Ansvarlighed fjerner risikoen"

Fra : Nielsen

Dato : 05-08-08 11:06

> Så skulle der efter sigende være en ny Viffer på trapperne
>
> http://fpn.dk/motor/mc/article1402599.ece
>
> Lyder ikke ligefrem billig...
> --

Der er nu ikke mange facts eller henvisninger hertil "..nu er rygterne
slut", hvorefter der skrives at "..ifølge rygerne..". Hvem fu** spreder alle
de rygter og hvor har FPN oplysningerne fra? Det kunne være rart med lidt
kildekritik fra avisens side - uddannes der ikke journalister mere?

/Ths.

Fra : Richard

Dato : 05-08-08 13:47

On 5 Aug., 12:06, "Nielsen" <t...@invalid.dk> wrote:

> Der er nu ikke mange facts eller henvisninger hertil "..nu er rygterne
> slut", hvorefter der skrives at "..ifølge rygerne..". Hvem fu** spreder alle
> de rygter og hvor har FPN oplysningerne fra?

Næh, den henviste kilde er samme, som jeg nævnte i en besked om samme
emne for en måned siden, ikke noget nyt under solen, desværre

> Det kunne være rart med lidt
> kildekritik fra avisens side - uddannes der ikke journalister mere?

Du skal se, de er nok blot løbet tør for pressemeddelelser fr H-D på
fpn.dk...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
http://www.dfmc.dk/?id=132

Fra : Armand

Dato : 06-08-08 23:43

J.C.Kløve skrev:
> Så skulle der efter sigende være en ny Viffer på trapperne
>
> http://fpn.dk/motor/mc/article1402599.ece
>
> Lyder ikke ligefrem billig..

Næh - Det bliver desværre nok endnu en overdyr topmodel fra Honda, som
vi tidligere har set dem á: CB1100/1100R og VF1000(+F2)/VFR1000
Selvom de tidligere var top-of-the-pops modeller med stor kundetække,
var de, retroperspektivt, beherskede opgraderinger af eksisterende
modeller til vilde overpriser!

Som ene-model bliver VFR1000'en nok noget mere kompetent på det i
mellemtiden nådesløse supersports-marked, end de tidligere
supersport-upgrades; men dét kommer så nok til at afspejles tydeligt i
prisletet, som i forvejen belastes af ønskemodeller som Ducati's 1098
til mellem 323.000,-kr og 407.000,-kr (for ikke at tale om R-modellen!)

En fornuftig sammenligning på dét plan vil være VFR750f og VFR750R der i
'88 kostede hhv. 100.000,-kr og 78.000,-kr - Sidstnævnte dog uden afgift

Så prissætningen bliver unægteligt meget spændende - Jeg tror sq lige at
jeg tager til Køln og kigger modellen og prisen an i oktober!

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 07-08-08 04:01

On Tue, 05 Aug 2008 08:39:39 +0200, "J.C.Kløve" <jck@aats.dk> wrote:

>Så skulle der efter sigende være en ny Viffer på trapperne

Lidt mere info -

http://issuu.com/motorcyclenews/docs/mcnsampler060808

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på: