Sporing af faket email
Fra : Anders Olsen

Dato : 23-07-01 08:05

Hej NG

Jeg får dagligt en faket mail med et vrøvlet indhold. Headeren ser
sådan ud:
---------------------
From: "Agent" <billgates@microsoft.com>
To: "Boss" <president@whitehouse.gov>
Subject: Keyboard report from workstation 123.
Date: Wed, 8 Sep 1999 6:00:00 -0000

Jeg har naturligvis lidt skepsis overfor rigtigheden, og vil derfor
gerne finde ud af hvem det er der pisser mig af...
Jeg sidder som klient på en exchange-server, som jeg dog har adgang
til, men jeg kan ikke finde ud af at trace den.
Den kommer dog dagligt, så jeg har formodentligt mange forsøg...

Nogle gode ideer?

/Anders Olsen

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 23-07-01 10:57

waup@punkass.com (Anders Olsen) skrev i
<9rinltcjffm6bs4dls8o22gb2l5uu08h8b@4ax.com>:

>Jeg får dagligt en faket mail med et vrøvlet indhold. Headeren ser
>sådan ud:
>From: "Agent" <billgates@microsoft.com>
>To: "Boss" <president@whitehouse.gov>

Det er ikke nok info. Der skal være nogle "Received-by" linier for at man
kan udlede noget. Prøv at vælge visning af alle header-informationer og
prøv igen.

Mvh. NKJensen