Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et par glas til juleønskesedlen!
Fra : Leif Langgaard

Dato : 11-09-08 09:29

Hej

Hvorfor kommer de ikke med Canon og Nikon fatning, så kunne de da sælge
nogle flere, og prisen kunne måske komme lidt ned.

Tænk jer en kort portrættele med f:0,95, mums e lille dybdeskarphed

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-09-08 10:04

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen
> [...]
> nogle flere, og prisen kunne måske komme lidt ned.
>
> Tænk jer en kort portrættele med f:0,95, mums e lille dybdeskarphed

Og hvad snakker du så om??
Emne: et par glas i julegave ølglas - vinglas ;)
Holmegaard laver dem vist ;)

Kurt

Fra : Søren Friberg

Dato : 11-09-08 12:06

Kurt Lund skrev:

> Holmegaard laver dem vist ;)

Findes de endnu?

--
Venlig hilsen
Søren Friberg, http://fotofriberg.dk

Fra : Leif Langgaard

Dato : 11-09-08 10:56

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogle flere, og prisen kunne måske komme lidt ned.
>
> Tænk jer en kort portrættele med f:0,95, mums e lille dybdeskarphed

Så her da:

http://www.pressefotografforbundet.dk/teknik/index.php?id=10742

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 11-09-08 11:06

"Leif Langgaard"
> "Leif Langgaard"

> [...]

I sin tid valgte jeg 75/1,4érn over 50/1,0érn - den leverede bedre
ved nedblænding. -max-

Fra : AndersH

Dato : 11-09-08 13:43

> [...]
> nogle flere, og prisen kunne måske komme lidt ned.
>
> Tænk jer en kort portrættele med f:0,95, mums e lille dybdeskarphed

Kan du ikke bare købe den her
http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=220277919906
Og så finde en adapter?

Så kan du donere resten af pengene til Læger uden grænser

Anders

Fra : Carsten

Dato : 11-09-08 20:54

> Kan du ikke bare købe den her
> http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=220277919906
> Og så finde en adapter?
>
> Så kan du donere resten af pengene til Læger uden grænser

Fint objektiv - svjh var det det,

Carsten Kubrick brugte til indendørsscenerne i Barry Lyndon - måske i
modificeret udgave...flotte billeder.

Fra : Carsten

Dato : 11-09-08 22:01

> Carsten Kubrick