Jægerstik med tågelyskontakt
Fra : Bjarne

Dato : 04-09-08 20:12

Nogen der har et bud på hvor man køber et jæger hunstik - altså det til
bilen - med tågelyskontakt.
Jeg købte et for et par år siden på nettet, men kan ikke huske hvor. Nu kan
jeg simpelt hen ikke finde nogen der har sådan en svend. Jeg har også været
rundt i alle de lokale campingshops - uden held.

Jeg har godt nok fundet et i Tyskland, men det koster spidsen af en jetjager
at få sendt.

mvh,
Bjarne

Fra : F.Syndergaard

Dato : 05-09-08 11:34

"Bjarne" <bjb@INGENSPAMc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rundt i alle de lokale campingshops - uden held.
>
> Jeg har godt nok fundet et i Tyskland, men det koster spidsen af en

Hvad i alverden er et Jægerstik?

--
MVH.
Finni

Fra : Jens

Dato : 05-09-08 11:52

"F.Syndergaard" <finnis@post.tele.dk> wrote in message

> Hvad i alverden er et Jægerstik?
>
> --
> MVH.
> Finni

Den mest populære stik-type på campingvogne til tilslutning til bilen nu om
dage. Det er en Tysk opfindelse og staves vel rettelig "Jäger" og ikke
"Jæger".

/Jens

Fra : Bjarne

Dato : 06-09-08 08:16

Jens wrote:

> [...]
> om dage. Det er en Tysk opfindelse og staves vel rettelig "Jäger" og ikke

korrekt. Kanikke lige finde tysk 'æ' i min newsreader.

mvh,
Bjarne ( Som stadig mangler et "jægerstik")

Fra : Klaus Fogh

Dato : 06-09-08 10:28

> korrekt. Kanikke lige finde tysk 'æ' i min newsreader.
>
> mvh,
> Bjarne ( Som stadig mangler et "jægerstik")

Flere af de danske online butikker forhandler Jäeger stikdåser, -f.eks.
http://www.billigcamping.dk/shop/13-pols-stikdaase-hun-9276p.html

M.v.h. Klaus Fogh

Fra : Bjarne

Dato : 06-09-08 16:35

Klaus Fogh wrote:

> "Bjarne" <bjb@INGENSPAMc.dk> skrev i en meddelelse

::SNIP

> Flere af de danske online butikker forhandler Jäeger stikdåser, -f.eks.
> http://www.billigcamping.dk/shop/13-pols-stikdaase-hun-9276p.html
>
> M.v.h. Klaus Fogh

Det er rigtigt, men der er ikke tågelyskontakt. Det almindelige stik har de
allesammen.
Men tak for tippet.

mvh,
Bjarne

Fra : Thore

Dato : 06-09-08 12:03

On Sat, 06 Sep 2008 09:16:08 +0200, Bjarne <bjb@INGENSPAMc.dk> wrote:

>korrekt. Kanikke lige finde tysk 'æ' i min newsreader.

Til højre for å'et er "tilde-tasten".
Tryk på den en gang, derefter på a'et, så får du ä.

>mvh,
>Bjarne ( Som stadig mangler et "jægerstik")

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Bjarne

Dato : 06-09-08 16:47

Thore wrote:

> Til højre for å'et er "tilde-tasten".
> Tryk på den en gang, derefter på a'et, så får du ä.

Hm, det er nok i windows. Jeg kører Linux.

mvh,
Bjarne

Fra : Ole Sørensen

Dato : 09-09-08 09:53

Hej Bjarne

Der er da ikke forskel på Linux og Windows mht. anvendelse af
bogstaver med "Umlaut" (ä og ö elelr Ä og Ö).

Er dit tastatur dansk og opsat i softwaren som dansk er det da
det samme!

Ole

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 05-09-08 13:28

"F.Syndergaard" <finnis@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad i alverden er et Jægerstik?

Har du nogen sinde hørt om google?

Nå, men det er altså utroligt hvad det/den kan bruges til :)

--
Per

Fra : Carsten Stage

Dato : 14-09-08 13:24

"Bjarne" <bjb@INGENSPAMc.dk> skrev i meddelelsen
> Nogen der har et bud på hvor man køber et jæger hunstik - altså det til
> bilen - med tågelyskontakt.

Ja da...

Hella har det i sortimentet, se det her:

http://www.hella.com/produktion/HellaResources/WebSite/HellaResources/HellaDK/Wholesalers/Stikdaseplakat.pdf

Det er varen:
Stikdåse PVC skruetilslutning og tågebaglysfrakobling m/pakning 8JB 005
949-011

Enhver biltilbehørspusher burde kunne skaffe det hjem.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Bjarne

Dato : 14-09-08 14:31

Carsten Stage wrote:

> [...]
> 949-011
>
> Enhver biltilbehørspusher burde kunne skaffe det hjem.

Øh jo tak. Nu gik spørgsmålet på hvor det kunne købes.

Men jeg har bestilt i Tyskland. Jeg fandt ingen onlinebutikker der havde et,
der var ingen her der kom med et bud og når jeg spurgte efter et jægerstik
i et par større kendte campingbutikker, smilede ekspedienten venligt til
mig og sagde :
"Så gerne, skal det være med 7 eller 13 poler ?"

Men tak for henvisningen.

mvh,
Bjarne