Campingplads med udlejning af vogn.
Fra : Allan Møller

Dato : 31-08-08 18:50

Er der nogen her som kender en plads i Jylland - hvor vi bla. skal til
Legoland fra
som har udlejning af campingvogn på pladsen ?
Beliggenhed er ikke altafgørende men vi skal på nogle ture rundt - bla.
Legoland så
noget som max. ligger 100 km derfra ville vel være ok men jo tættere jo
bedre.

Mvh. Allan

Fra : Morten

Dato : 31-08-08 21:43

Allan Møller skrev:
> [...]
> Legoland så
> noget som max. ligger 100 km derfra ville vel være ok men jo tættere jo

vorbasse camping, dem vil jeg da prøve ligger ikke langt fra hverken
legoland eller givskud zoo

Fra : ole

Dato : 02-09-08 03:11

"Morten" <salg-FjernDette-@dyre-FjernDette-bjerg.dk> skrev i en meddelelse

> vorbasse camping, dem vil jeg da prøve ligger ikke langt fra hverken
> legoland eller givskud zoo
nej ikke vorbasse dårlig erfaring med deres vogne har haft lejet en sidste
år gammel lort

Fra : Gilbert....\(5750\)

Dato : 01-09-08 21:29

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Legoland så
> noget som max. ligger 100 km derfra ville vel være ok men jo tættere jo

sunds sø camping,
fin lille plads uden altmulig tingeltangel, super værtspar, har 3 vogne

--
Hilsen Gilbert Rønhave
( . ) ( . )

Fra : Allan Møller

Dato : 03-09-08 19:10

> Er der nogen her som kender en plads i Jylland - hvor vi bla. skal til
> Legoland fra
> som har udlejning af campingvogn på pladsen ?

Til gruppens info kan jeg fortælle at vi lejede en vogn hos Egtved Camping
til meget fornuftig pris.
Næsten ny vogn og supersød betjening.
At vejret så var elendigt og vi valgt at køre hjem efter 2 dage er noget
helt andet.

Mvh. Allan