Campingvogn - mærke og model??
Fra : Prikke

Dato : 24-08-08 06:38

Hej.

Har netop set en campingvogn på motorvejen (på danske plader). Det var
en lille vogn, som havde en lidt firkantet bagende og i denne bagende
var der isat en dobbelt fløjet dør. En ganske spændende vogn, men
desværre nåede jeg ikke at se hvilket mærke/model det var.

Er der nogen her, som kender en sådan vogn??

m.v.h.
Per

Fra : Ivan, Århus

Dato : 24-08-08 14:00

"Prikke" <pervaerum.mikkelsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[klip]
Det er jo svært at vide; men kunne det være en Knaus Tango ?

http://www.schmidt-reisemobile.de/tango/2.jpg

Ivan

Fra : Prikke

Dato : 24-08-08 07:56

On 24 Aug., 15:00, "Ivan, Århus" <bakkehegnetS...@stofanet.dk> wrote:
> "Prikke" <pervaerum.mikkel...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:64b43a1b-0008-4d89-83da-6b9a7ff9e616@2g2000hsn.googlegroups.com...
> [klip]
> Det er jo svært at vide; men kunne det være en Knaus Tango ?
>
> http://www.schmidt-reisemobile.de/tango/2.jpg
>
> Ivan

Nej desværre. Jeg tror, at den vogn jeg så, var mindre end den på
billedet - også var det en to-fløjet dør.
Ellers tak for billedet.

m.v.h.

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 26-08-08 20:49

Prikke wrote:
> [...]
> desværre nåede jeg ikke at se hvilket mærke/model det var.
>
> Er der nogen her, som kender en sådan vogn??

Måske denne fra Knaus: http://www.knaus.dk/default.asp?id=37476 ?

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar

Fra : Prikke

Dato : 27-08-08 12:39

On 26 Aug., 21:49, Jesper Hartoft <ne...@hartoftUD.net> wrote:

> Måske denne fra Knaus:http://www.knaus.dk/default.asp?id=37476?

> [...]

Nej desværre, den lignede en mere "ægte" campingvogn, om jeg så må
sige.

Mvh Prikke