Hvordan finder man ud af den "længde" fort~
Fra : bay@flyingfish.dk

Dato : 12-08-08 05:54

Hejsa

Vi er ved at investere i en Hobby UK 540 fra 2004. Men jeg har snust
internettet tyndt uden at finde ud af hvor stort et solsejl skal være
til sådan en? Kan heller ikke finde telefonnummer på importøren af
Hobby.

Hilsen
Søren Bay - kommende campingvognejer...

Fra : jens

Dato : 12-08-08 13:46

[...]

Iflg Isabellas a-måls database
http://62.242.39.22:591/isabella/dk/ameasurement/
skal alle Hobby 540 fra 2004 have Amålet 989, som er et "skævt mål" men fås
i isabella, alternativt kan du bruge amål 1000 men kan løbe ind i problemer
med at stramme det op.
Mvh
Jens

Fra : Søren Bay

Dato : 12-08-08 16:20

jens skrev:

> [...]
> skal alle Hobby 540 fra 2004 have Amålet 989, som er et "skævt mål" men
> fås i isabella, alternativt kan du bruge amål 1000 men kan løbe ind i

Tak for hjælpen

--
Søren Bay - http://www.flyingfish.dk
Modeltog, IT-udstyr og meget andet til salg - http://shop.flyingfish.dk

Fra : Søren Bay

Dato : 12-08-08 19:39

jens skrev:

> [...]
> skal alle Hobby 540 fra 2004 have Amålet 989, som er et "skævt mål" men
> fås i isabella, alternativt kan du bruge amål 1000 men kan løbe ind i

Så kommer der lige et spørgsmål i samme sag - hvad er forskellen på
skinnemål og A-mål?

Fra : Jørgen L.

Dato : 12-08-08 19:52

> Så kommer der lige et spørgsmål i samme sag - hvad er forskellen på
> skinnemål og A-mål?

Hej Søren

Kært barn har mange navne, det er det samme.

Men for at gøre forviringen total er der også noget der hedder Isabella mål,
og det er i eks dit tilfælde som jo er 989, og der vil det være rundet op
til Isabella mål 1000

Men hvis du bestiller et Isabella telt fra en forhandler kan du bestille det
i mål 989 mod en lille ekstra pris..

Skal teltet bruges til fastligger eller kører i ?

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : Søren Bay

Dato : 12-08-08 20:23

> [...]
> i mål 989 mod en lille ekstra pris..
>
> Skal teltet bruges til fastligger eller kører i ?

Det er til et solsejl - fortelt følger med vognen. Men det er ikke
umiddelbart planen at ligge fast. Derfor vil vi gerne have et solsejl,
hvor der kan sættes sider og front på!

Fra : Jørgen L.

Dato : 12-08-08 21:37

"Søren Bay" <bay@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Det er til et solsejl - fortelt følger med vognen. Men det er ikke
> umiddelbart planen at ligge fast. Derfor vil vi gerne have et solsejl,
> hvor der kan sættes sider og front på!

ok, så skal i enten bestille et A-mål 1000 eller specielt fremstillet til
jer på a-mål 989.

Fra : Peter

Dato : 12-08-08 21:49

Så er det noget som det her du skal bruge
http://www.campingguiden.dk/nyheder/vis/?artikel=368

hilsen
Peter

Fra : jens

Dato : 13-08-08 14:46

<bay@flyingfish.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Der er et zenith Lux der passer til salg her
http://www.campingferie.dk/2004Design/forumThread.asp?postGuid=388174

Nyprisen er måske lidt overdrevet, da det kan købes for ca 9800 kr incl
gardiner og carbonX her
http://campingpriser.dk/shop/isabella-zenith-lux-616p.html

Også er det væsentligt at det ikke er den gamle model uden udhæng som ikke
er særlig pæn.

Mvh
Jens