Tung camplet.
Fra : F.Syndergaard

Dato : 08-08-08 12:19

Hej Gruppe.

På de nye modeller af Camp-Let er der en gasfjeder til at tage vægten på
låget når man åbner den.

Jeg har en gammel model og den er meget tung for os at åbne og vi bliver jo
ikke yngre.
Nogen der har et forslag til at gøre det nemmere at lukke sådan en fætter
op?
Det nye system kan ikke eftermonteres!

--
MVH.
Finni

Fra : OZ3BTO

Dato : 08-08-08 23:28

"F.Syndergaard" <finnis@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke yngre.
> Nogen der har et forslag til at gøre det nemmere at lukke sådan en fætter

Helt sikkert at den lokale mekker kan fixe en gasdæmper fra en eller anden
bil e.l. over på campletten

Fra : Sten Bo

Dato : 09-08-08 09:14

"OZ3BTO" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jo

> Helt sikkert at den lokale mekker kan fixe en gasdæmper fra en eller

Ja man skal bare ha lavet et par beslag der passer - og sandsynligvis
forstærke glasfiberkassen på begge skaller. Jeg forstod på messen, at der
nu er armering i glasfiberen for at det kan holde.

Alternativt. Lidt fitness - og en større partner.

Bortset fra det plejer det bare at være et tav, Altså en vanesag. Om end
jeg indrømmer at den er lidt bøvlet hvis man er alene.

Fra : OZ3BTO

Dato : 09-08-08 12:51

> [...]

> Bortset fra det plejer det bare at være et tav, Altså en vanesag. Om end
> jeg indrømmer at den er lidt bøvlet hvis man er alene.

Jeg syntes nu ikke vores camplet er slem at få åbnet.. men ok er også ung
og stærk

Ser iøvrigt total fjoget ud at komme med stor 4x4 også en bette 450kg´s
camplet :P