forslag til server-installation
Fra : Leonard

Dato : 12-08-08 07:56

Jeg har en ældre PC stående som server, der ligenu kører en forældet
Debian.
Den skal opgraderes eller reinstalleres og så vil jeg gerne have den
til også at kunne køre Linksys PC-Link, så min KISS afspiller kan få
kontakt til filerne på serverens harddisk.
PC-link er desværre kun at finde til windows eller mac, så kan jeg mon
bruge noget viruel windows på serveren?

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 12-08-08 16:28

Leonard wrote :

> PC-link er desværre kun at finde til windows eller mac, så kan jeg mon
> bruge noget viruel windows på serveren?

En anden mulighed findes da vist her:
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-08 22:54

Leonard skrev:
> [...]
> kontakt til filerne på serverens harddisk.
> PC-link er desværre kun at finde til windows eller mac, så kan jeg mon
Jeg har for et par dage siden installeret kissdx på min ubuntu server
8.04.1 - bare følg vejledningen til debian/ubuntu fra Thomas' link. Det
er næsten ren copy/paste, og virker bedre end freekiss til windows synes
jeg.

/jon

Fra : Leonard

Dato : 13-08-08 02:39

On 12 Aug., 23:53, "Jon Mørch (5592)" <moerch13-FJE...@gmail.com>
wrote:

> Jeg har for et par dage siden installeret kissdx på min ubuntu server
> 8.04.1 - bare følg vejledningen til debian/ubuntu fra Thomas' link. Det
> er næsten ren copy/paste, og virker bedre end freekiss til windows synes

Tak til jer begge for svarene, det må prøves.