[OT] en smule...
Fra : Magnus Pedersen

Dato : 07-08-08 19:38

Hej.

Er det kun min forbindelse til http://debian.org der er i udu eller er
det generelt?

/Magnus

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-08-08 19:40

Magnus Pedersen skrev:

>Er det kun min forbindelse til http://debian.org der er i udu eller er det
>generelt?

Virker heller ikke hos mig, men smider jeg www ind dukker der noget op

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 07-08-08 19:42

Ivan V. Klattrup wrote:

> Virker heller ikke hos mig, men smider jeg www ind dukker der noget op

hm, ja. Jeg opdagede det da jeg skulle have fat i people.debian.org...
mærkeligt...

/Magnus

Fra : Sune Vuorela

Dato : 07-08-08 20:27

On 2008-08-07, Magnus Pedersen <bofhenator@gmail.com> wrote:

> hm, ja. Jeg opdagede det da jeg skulle have fat i people.debian.org...
> mærkeligt...

HP's fort collins site har nogen problemer - i hvert fald med debians
subnet.

Blandt andet gluck (som blandt andet hoster people.do og den vigtiste
service for udviklere, planet.do) er en af dem der er nede.

/Sune

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 07-08-08 21:12

Sune Vuorela wrote:

> [...]
>
> Blandt andet gluck (som blandt andet hoster people.do og den vigtiste
> service for udviklere, planet.do) er en af dem der er nede.

Ok, så er det ikke så besynderligt.

/Magnus

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 07-08-08 23:34