SuSE 7.2
Fra : Lars Møller

Dato : 04-08-08 23:57

Hej

Er der nogen her i gruppen, der har en idé om hvor man kan finde iso'er
til SuSE Linux 7.2.
Jeg ved der er en gammel sag der ikke er supported, men skal bruge den
til at virtualisere en gammel maskine.

Med venlig hilsen

Lars P. Møller

Fra : Claus U

Dato : 06-08-08 18:57

Lars Møller skrev:

> Er der nogen her i gruppen, der har en idé om hvor man kan finde
> iso'er til SuSE Linux 7.2.
> Jeg ved der er en gammel sag der ikke er supported, men skal bruge den
> til at virtualisere en gammel maskine.

Hvis du trækker en nitte her, kan du prøve alt.os.linux.suse. Jeg har
selv en mere eller mindre komplet samling fra 8.2 - men det er jo keine
hjælp
--
Claus U --- www.cykeltyven.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 06-08-08 19:23

Claus U skrev den 06-08-2008 19:56:

> Hvis du trækker en nitte her, kan du prøve alt.os.linux.suse. Jeg har
> selv en mere eller mindre komplet samling fra 8.2 - men det er jo keine
> hjælp

Jeg klikkede lidt rundt. Måske kan
ftp://ftp.gwdg.de/pub/linux/suse/discontinued/i386/7.3/ bruges?