MS Windows
briani 27239
Brænde DVD
Fra : Flemming

Dato : 16-09-08 17:13

Hej

Hvordan er det man brænder en film der indeholder VIDEO TS, og VTS filer?
Jeg bruger Nero.

mvh.
Flemming

Fra : Anders

Dato : 17-09-08 10:38

"Flemming" <flemming.kjaerxxx@xxxoncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan er det man brænder en film der indeholder VIDEO TS, og VTS filer?
> [...]

Under funktionen Foto og Video kan du brænde dine film.
Hvis du ikke kan se funktionen, så skal programmet justeres til Ekspert udg.

Fra : Søren Blom

Dato : 17-09-08 11:25

"Flemming" <flemming.kjaerxxx@xxxoncable.dk> skrev

> Hvordan er det man brænder en film der indeholder VIDEO TS, og VTS filer?
> Jeg bruger Nero.

I Nero vælge at du vil brænde en DVD-video, alle filerne skal i Video_TS
biliotektet og så er det bare at brænde.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Flemming

Dato : 17-09-08 19:00

> I Nero vælge at du vil brænde en DVD-video, alle filerne skal i Video_TS
> biliotektet og så er det bare at brænde.

Tak til Anders og Søren for forslagene.

Jeg bruger Nero6. I min version fandtes muligheden ikke, så opdaterede jeg
til en
nyere version. Der fik jeg muligheden, men så kunne jeg ikke lyden med, pga.
Dolby rettigheder.
Så bev jeg jo nødt at installere Nero8. Så virkede det.

mvh.
Flemming

Fra : Rado

Dato : 18-09-08 03:11

On Wed, 17 Sep 2008 20:00:23 +0200, "Flemming"
<flemming.kjaerxxx@xxxoncable.dk> wrote:

>Jeg bruger Nero6. I min version fandtes muligheden ikke, så opdaterede jeg
>til en nyere version.

Den findes i min version 6 Reloaded 6.6.1.4 (sidste version der blev
lavet af 6eren - du kan få en kopi hvis du ikke har den). Se video:

http://zantra.dk/temp/NeroDVD/NeroDVD.htm

--
Rado

Formerly,We Suffered From Crimes.
Now,We Suffer From Laws.
- Tacitus

Fra : Lyrik

Dato : 18-09-08 23:58

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Den findes i min version 6 Reloaded 6.6.1.4 (sidste version der blev
> lavet af 6eren - du kan få en kopi hvis du ikke har den). Se video:
>
> http://zantra.dk/temp/NeroDVD/NeroDVD.htm

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Flot demofilm! Har du selv lavet den? Er den lavet i Windows media
Encoder?

Hilsen
Jens

Fra : Rado

Dato : 19-09-08 06:41

On Fri, 19 Sep 2008 00:58:04 +0200, "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk>
wrote:

>"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i meddelelsen

>Flot demofilm! Har du selv lavet den? Er den lavet i Windows media
>Encoder?

Nej, Camtasia Studio:

http://www.techsmith.com/camtasia.asp

Vil du have noget gratis så er der CamStudio der også er udmærket men
ikke helt så avanceret:

http://camstudio.org/