MS Windows
briani 27239
Administrator bøvl
Fra : Jørgen

Dato : 14-09-08 21:24

Jeg kører XP pro og har følgende fejl efter ny/om installaton

Bruger konti vises ikke når jeg starter computer, den går direkte ind i
administrator

hvis jeg går i dvale fra en brugerkonto kører den normal

Hvem gider hjælpe
fra
Jørgen

Fra : Thore

Dato : 15-09-08 13:30

On Sun, 14 Sep 2008 22:24:14 +0200, Jørgen <frieri@os.dk> wrote:

> [...]
>administrator
>
>hvis jeg går i dvale fra en brugerkonto kører den normal

Den omvendte...:)
Normalt vil folk _af_ med logon-screen....

I dit tilfælde:

1) Kør: control userpasswords2

2) Sæt hak i ruden: Brugere skal angive....
3) Restart..

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Jørgen

Dato : 15-09-08 16:23

Thore skrev:

> [...]
>
> I dit tilfælde:
>
> 1) Kør: control userpasswords2
>
> 2) Sæt hak i ruden: Brugere skal angive....

Jeg tror du har misforstået mig

Jeg vil gerne have at når jeg starter op kommer skærmen med bruger konti.
Når jeg starter op kommer jeg direkte ind i administratot

Det vil sige at andre bruger skal ind i min konto for at komme vdere,
hvilket sket ved at man reykker start og lok af og skift bruger

fra
Jørgen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 15-09-08 20:59

Hej Jørgen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Jeg tror du har misforstået mig
>
> Jeg vil gerne have at når jeg starter op kommer skærmen med bruger
> konti. Når jeg starter op kommer jeg direkte ind i administratot

Nej, Thore har forstået det korrekt. Hvis du hakker det af ("Brugere
skal angive" etc.), kommer der en logonskærm. Brugernavnenen står på
den, og man klikker på det, man nu vil bruge.

Er der ikke noget password til den klikkede konto, logges der bare
direkte på uden dikkedarer.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : Rudi Stegen

Dato : 15-09-08 21:01

Hej Rudi Stegen, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Brugernavnenen

Hmm... Brugernavnene

Jeg sov knapt 3 timer sidste nat. Det ses.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-09-08 21:08

Rudi Stegen skrev:

>Jeg sov knapt 3 timer sidste nat.

Der er heller ingen grund til at overdrive det, når tiden kan bruges på
noget andet.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jørgen

Dato : 15-09-08 22:41

Rudi Stegen skrev:
> [...]

WAW 1000 tak for hjælpen, det var dejlig, nu virker det perfekt

fra
Jørgen