MS Windows
briani 27239
Re: Jeg ER administrator, men
Fra : Bent Porte

Dato : 14-09-08 13:10

Mugge wrote:
> "Bent Porte" <nobody@pseudo.borked.net> skrev i meddelelsen
>>
> Lorte svar......

Tak, men Vista er nu noget af det værste lort Microsoft har udgivet!

Kærlig Hilsen
Bent Porte

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-09-08 19:38

In news:a6f4a32533ae5b22317e182557d5b564@pseudo.borked.net,
Bent Porte <nobody@pseudo.borked.net> typed:

> Tak, men Vista er nu noget af det værste lort Microsoft har udgivet!
>
> Kærlig Hilsen
> Bent Porte

Men det er dog en kendsgerning, at der blev sagt akkurat det samme om XP for
ganske få år siden, da jeg gik fra Windows ME til XP. Jeg blev faktisk meget
glad for XP senere, men der var jo en del fejl der skulle rettes først. Det
samme sker sikkert med Vista, så man må nok væbne sig med tålmodighed i
mellemtiden, så når de fejl der er nu er rettet, så kommer Microsoft sikkert
med endnu et nyt styresystem fyldt med fejl o.s.v. - o.s.v.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats