MS Windows
briani 27239
opdatering
Fra : Tommy Hansen

Dato : 14-09-08 01:16

Hej

Jeg har en opdatering til "Microsoft Office PowerPoint 2007" der bliver ved
med at poppe op,

kan jeg ikke slette den ?

Vh
Tommy
Salg af US mærker
www.tommyhh.dk

Fra : John

Dato : 14-09-08 05:25

"Tommy Hansen" <tommyhhFJERN@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
Jeg har en opdatering til "Microsoft Office PowerPoint 2007" der bliver
ved
> med at poppe op,
> kan jeg ikke slette den ?
> Vh
> Tommy
> Salg af US mærker
> www.tommyhh.dk

Søg efter opdateringer på Microsoft update,
når ovenstående opdate vises markerer du
"vis ikke igen"
John T.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 15-09-08 00:22

"John" <Duer-ikke@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Søg efter opdateringer på Microsoft update,
> når ovenstående opdate vises markerer du
> "vis ikke igen"
> John T.

Tak for hjælpen nu har den drillet mig i flere uger

Vh
Tommy
Salg af US mærker
www.tommyhh.dk

Fra : Lars E. P.

Dato : 15-09-08 08:17

Sun, 14 Sep 2008 02:16:08 +0200, skrev "Tommy Hansen"
<tommyhhFJERN@webspeed.dk> :

>Hej
>
>Jeg har en opdatering til "Microsoft Office PowerPoint 2007" der bliver ved
>med at poppe op,
>
>kan jeg ikke slette den ?
>

>Vh
>Tommy
>Salg af US mærker
>www.tommyhh.dk

Er det en opdatering der allerede er installeret eller ønsker du bare
ikke at den skal installeres?

Hilsen Lars

Fra : Tommy Hansen

Dato : 17-09-08 00:35

"Lars E. P." <larsep@SLETnypost.dk> skrev i en meddelelse

> Er det en opdatering der allerede er installeret eller ønsker du bare
> ikke at den skal installeres?

Det er en opdatering der blev ved med at melde fejl, mener den var til noget
office 2007 som jeg slet ikke har på computeren

Vh
Tommy
Salg af US mærker
www.tommyhh.dk

Fra : Lars E. P.

Dato : 17-09-08 07:37

Wed, 17 Sep 2008 01:34:31 +0200, skrev "Tommy Hansen"
<tommyhhFJERN@webspeed.dk> :

>Det er en opdatering der blev ved med at melde fejl, mener den var til noget
>office 2007 som jeg slet ikke har på computeren

> [...]

Derfor kan det godt være en opdatering du har brug for.
Hvis du f.eks. har en tidligere version af Word som skal opdateres til
at kunne gemme som Word 2007 dokument (*.docx) vil opdateringen fremgå
som en Office 2007 opdatering.

Prøv at gå ind i Tilføj/fjern programmer i Kontrolpanelet og se om der
er en opdatering der svarer til den opdatering du har problemer med.
Husk at sætte hak ved "Vis opdateringer".
Hvis der er, så prøv at fjerne den og kør så opdateringen igen.

Hilsen Lars

Fra : Lars E. P.

Dato : 17-09-08 07:54

Wed, 17 Sep 2008 08:36:34 +0200, skrev Lars E. P.
<larsep@SLETnypost.dk> :

> [...]
>Husk at sætte hak ved "Vis opdateringer".
>Hvis der er, så prøv at fjerne den og kør så opdateringen igen.

Jeg kom lige i tanke om, at der vist nok på et tidspunkt kom en
sikkerhedsopdatering til MS PowerPoint Viewer, så hvis du har det
program installeret, kan det godt være den opdatering det drejer sig
om.

Hilsen Lars

Fra : John

Dato : 17-09-08 19:57

> [...]
> noget
> office 2007 som jeg slet ikke har på computeren

Jeg forstod på dit svar til mig, at du havde løst problemet
ved at gå i update og "vis ikke igen"
Hilsen John