MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
CCregcleaner problemer
Fra : Per Nielsen

Dato : 13-09-08 07:07

Hej
> Efter at havde brugt CCregcleaner har jeg fået et problem .ved opstart popper en meddelelses rude op at den vil instal. FAX_CDA
> som man ikke kan klikke væk og en fejl i Microsoft.NET Framework, jeg kan ikke fjerne dem og kan derfor heller ikke lukke ned på
> normalvis. CCregcleaner må havde fjernet noget den ikke skulle selvom den oplyser at det den fandt var sikker at fjerne.
Det er meget irriterende er der nogen der kan hjælpe.

--
MVH
Per Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-08 07:38

Per Nielsen wrote:
> Hej
> Det er meget irriterende er der nogen der kan hjælpe.

Det er vel ligeså irriterende at du har overset at
du bliver tilbudt at lave backup inden du fjerner
noget, så hjælpen var kun et klik væk

Fra : JSH [9800]

Dato : 13-09-08 09:08

<Just> skrev i meddelelsen

> Det er vel ligeså irriterende at du har overset at
> du bliver tilbudt at lave backup inden du fjerner
> noget, så hjælpen var kun et klik væk

Jeg tror at FAX_CDA er et program til din printer (hvis der er indbygget
fax) Slet din printerinstallation og lav den igen.
Slet Microsoft.NET framework og installer igen.

Så skulle fejlene være væk.

(tror jeg)

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-08 11:39

JSH [9800] wrote:
> [...]

> indbygget fax) Slet din printerinstallation og lav den igen.
> Slet Microsoft.NET framework og installer igen.

Hvorfor skulle jeg dog det, jeg har ikke problemer
med ovenstående

Fra : JSH [9800]

Dato : 13-09-08 17:49

<Just> skrev i meddelelsen

> Hvorfor skulle jeg dog det, jeg har ikke problemer
> med ovenstående

Det er disse dumsmarte bemærkninger der gør at man bliver træt af
nyhedsgrupper!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-09-08 18:01

JSH [9800] skrev:

>Det er disse dumsmarte bemærkninger der gør at man bliver træt af
>nyhedsgrupper!

De samme _man_ som i dit indlæg, kunne jo også bare svare dem som _man_ ,
har i sinde at svare, og ikke dem som _man_ pludselig får ramt et svar fra
en anden på.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-08 18:42

JSH [9800] wrote:
> <Just> skrev i meddelelsen

> Det er disse dumsmarte bemærkninger der gør at man bliver træt af
> nyhedsgrupper!

Du har fulstændig ret, du læser og citerer ligesom
som fanden læser binelen, så hvis du havde undladt
at svare på mit indlæg ville vi aldrig have opdaget
at du var fatsvag.

Fra : emj

Dato : 13-09-08 09:18

Per Nielsen skrev:

>CCregcleaner

Der er ikke noget, der hedder CCregcleaner
Der er noget, der hedder regcleaner og
der er noget, der hedder CCleaner.

Hilsen emj

Fra : John

Dato : 13-09-08 11:58

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Der er ikke noget, der hedder CCregcleaner
> Der er noget, der hedder regcleaner og
> der er noget, der hedder CCleaner.
>
> Hilsen emj
Hov,hov, i CCleaner er der en Register der fjerner
data fra registreringsdatabasen, og her skulle han
ha´gemt ændringerne !
(Han skrev måske lidt forkert, men vi andre ved godt
hvad han mente)
Hilsen John T.

Fra : John

Dato : 13-09-08 20:06

Fra : Knud Erik

Dato : 13-09-08 12:29

"Per Nielsen" <per_n@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Det er meget irriterende er der nogen der kan hjælpe.
>
> --
> MVH
> Per Nielsen

Hej
Måske en systemgendannelse kan klare det.

Knud Erik

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-09-08 08:15

> Hej
> Måske en systemgendannelse kan klare det.
>
> --
> Mvh
> Knud Erik
>Tak til dem der seriøst har svaret på dette .

Systemgendannelse kunne ikke klare det, så må jeg prøve de andre forslag.
Per

Fra : John

Dato : 14-09-08 10:47

> Systemgendannelse kunne ikke klare det, så må jeg prøve de andre forslag.
> Per

Jeg ville forsøge med at skrive "SFC /scannow" i kørboksen
med XP-skiven isat.
Så undersøger den om alle systemfiler er ok, intet andet.
(husk mellemrum mellem C og / )
John T.