MS Windows
briani 27239
Langsom start af Vista
Fra : Preben Andersen

Dato : 12-09-08 17:45

Min Windows Vista er pludselig blevet ekstrem langsom til at starte op. Jeg
har ikke installeret nye programmer, og der er tilsyneladende ikke virus på
den (siger min BullGuard ver. 7.3).
Nogen der har en idé om hvad der kan være galt?

--
mvh/ Preben
slet SLETDETTE hvis du svarer direkte

Fra : Kurt Brixen

Dato : 12-09-08 18:43

On Fri, 12 Sep 2008 18:44:56 +0200, "Preben Andersen"
<pranSLETDETTE@privat.dk> wrote:

> [...]
>den (siger min BullGuard ver. 7.3).
>Nogen der har en idé om hvad der kan være galt?

BullGuard måske.

Prøv at læse nogle af de andre indlæg i denne gruppe.

--

Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Preben Andersen

Dato : 12-09-08 22:04

"Kurt Brixen" <kurt_brixen@invalid.invalid> skrev i meddelelsen
> On Fri, 12 Sep 2008 18:44:56 +0200, "Preben Andersen"
>
> BullGuard måske.
>
> Prøv at læse nogle af de andre indlæg i denne gruppe.

Det kan jeg ikke forestille mig, da jeg har brugt BullGuard i et halvt år,
og maskinen plejer at starte meget hurtigt. Det må være noget andet.

Fra : Anders

Dato : 13-09-08 07:06

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det kan jeg ikke forestille mig, da jeg har brugt BullGuard i et halvt år,
> og maskinen plejer at starte meget hurtigt. Det må være noget andet.

Hvormeget ram har du i din computer ?

Fra : Preben Andersen

Dato : 13-09-08 17:58

"Anders" <anders.forst@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvormeget ram har du i din computer ?

3 GB

Fra : Kurt Brixen

Dato : 13-09-08 07:45

On Fri, 12 Sep 2008 23:04:21 +0200, "Preben Andersen"
<pranSLETDETTE@privat.dk> wrote:

>Det kan jeg ikke forestille mig, da jeg har brugt BullGuard i et halvt år,
>og maskinen plejer at starte meget hurtigt. Det må være noget andet.

Her er et tilfælde hvor Bullgard gav problemer:

Hvis det er efter i tirsdag, den er blevet langsom, kan det sagtens være
et Bullguard problem.

--

Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Preben Andersen

Dato : 13-09-08 17:59

> Her er et tilfælde hvor Bullgard gav problemer:
>
> Hvis det er efter i tirsdag, den er blevet langsom, kan det sagtens være
> et Bullguard problem.

Linket virker ikke. Hvad skete der i tirsdags?

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 13-09-08 19:09

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev

> Linket virker ikke. Hvad skete der i tirsdags?

Du får lige google-versionen af linket
http://groups.google.dk/group/dk.edb.system.ms-windows/browse_thread/thread/a47fc5673a8eb282?hl=da#

Angående linket der ikke virker:
Kan det være fordi dit Windows Mail forsøger at åbne Microsoft Communities i
stedet for usenet?
Det problem havde jeg i hvert fald indtil for nylig.

I så fald kan det løses ved at gå op under Funktioner -> Konti
Marker den nyhedsgruppekonto du ønsker skal være standard og tryk på "Brug
som standard".

Fra : JBJ

Dato : 14-09-08 03:27

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> I så fald kan det løses ved at gå op under Funktioner -> Konti
> Marker den nyhedsgruppekonto du ønsker skal være standard og tryk på

Det er mit indlæg:) Jeg løste det(indtil kører det da) ved at afinstallere
BG, opdater maskinen totalt med de nyeste opdateringer samt sp1(havde ikke
været opdateret siden køb), og så installere BG 8. Har du en købt version
kan du bare afinstallere den gamle version og installere den nye og logge
ind når du bliver spurgt om dette, virker fint.

JBJ