MS Windows
briani 27239
rette mange fil navne på samme tid
Fra : Niels

Dato : 10-09-08 16:05

hej jeg har hentet en del musik fra play men alle filnavnene er med det
irreterende PLAY, er der en nem måde at rette det på uden det går ud over de
resterende oplysninger i navnet ?

mvh Niels

Fra : Max

Dato : 10-09-08 16:17

Hej Niels

> det irreterende PLAY, er der en nem måde at rette det på uden det går
> ud over de resterende oplysninger i navnet ?

Ja, hent dette program, det er suveræn til opgaven.

http://www.bulkrenameutility.co.uk/Main_Intro.php

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-08 11:00

jamen jeg siger tak for svaret

Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 10-09-08 21:09

On Wed, 10 Sep 2008 17:04:39 +0200, Niels wrote:

> hej jeg har hentet en del musik fra play men alle filnavnene er med det
> irreterende PLAY, er der en nem måde at rette det på uden det går ud over de
> resterende oplysninger i navnet ?

Ka' det være nemmere end at hoppe ud på en DOS-prompt og bruge
kommandolinien?
--
/ Mikkel

Fra : Søren Blom

Dato : 12-09-08 15:35

"Mikkel Mikkelsen" <mikkel@mikkelserver.invalid> skrev

> Ka' det være nemmere end at hoppe ud på en DOS-prompt og bruge
> kommandolinien?

Det kræver jo at man ved hvordan man gør.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk