MS Windows
briani 27239
Download Windows XP SP3???
Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 09-09-08 20:31

Er det ikke muligt at hente SP3 til Home Edition og Pro DK? .
Det jeg mener er at jeg vil have dem som en fil til installation senere? .
/KE Kofod

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-09-08 20:35

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=5b33b5a8-5e76-401f-be08-1e1555d4f3d4

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 09-09-08 21:44

Tak skal du have Ivan.
/KE Kofod
-------------

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 09-09-08 22:03

KE Kofod / 7100 wrote:

> Tak skal du have Ivan.
> /KE Kofod

Kan nogen i (forholdvis) få ord opsummere fordelene ved at installere SP3
ifm. XP Home??
Evt. også ulemperne ved *ikke* at installere??
--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-09-08 01:01

Du får installeret de nyeste sikkerhedsrettelser.
Ulemperne giver sig selv.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Hans Henrik Hansen

Dato : 13-09-08 23:51

Jens Peter Karlsen wrote:

> Du får installeret de nyeste sikkerhedsrettelser.
> Ulemperne giver sig selv.
Tak for svar - jeg har her til aften installeret SP3 uden nævneværdige
problemer under eller efter installationen! :)

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Anders

Dato : 10-09-08 06:11

SP3 er alle de gamle spåopdateringer der er kommet + nogle nye, som er
blevet integreret i en SP.

Fra : J

Dato : 10-09-08 14:07

"KE Kofod / 7100" <dyt@baat.dk> skrev i en meddelelse
> Er det ikke muligt at hente SP3 til Home Edition og Pro DK? .
> Det jeg mener er at jeg vil have dem som en fil til installation senere? .
> /KE Kofod

Jo.