MS Windows
briani 27239
Simpel synkronisering til Windows
Fra : Stig Leerbeck

Dato : 06-09-08 09:58

Internettet er en jungle af mere eller mindre lødige tilbud om værktøjer
til Windows, hvoraf en stor del betyder mere vrøvl og betaling end godt
er uden det ønskede resultat.

Er der nogen der har et godt bud på et simpelt synkroniseringsværktøj
der kan synkronisere f.eks. en brugermappe over på en USB-sticker?

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Knud Erik

Dato : 06-09-08 10:46

"Stig Leerbeck" <stigleerbeck@nypost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der har et godt bud på et simpelt synkroniseringsværktøj
> der kan synkronisere f.eks. en brugermappe over på en USB-sticker?

Hej
Prøv at kigge på denne her
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-allwaysync.php

Knud Erik

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 06-09-08 21:54

Knud Erik <kepFJERN@postkasse.net> wrote:

> http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-allwaysync.php

Tak - den ser også helt fornuftig ud!

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-09-08 11:51

On lø, 06 sep 2008 08:58:16 GMT, stigleerbeck@nypost.dk (Stig Leerbeck)
wrote in dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
>
> Er der nogen der har et godt bud på et simpelt synkroniseringsværktøj
> der kan synkronisere f.eks. en brugermappe over på en USB-sticker?

Der findes noget i Windows der hedder "rejsetaske" - det gør der i
hvertfald i W2K Pro.

Vælg Hjælp i Start menuen og i søgefeltet skriver du: rejsetaske

--
Paris Hilton Gives Birth To Twins...Aliens

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 06-09-08 21:54

> Der findes noget i Windows der hedder "rejsetaske" - det gør der i
> hvertfald i W2K Pro.
>
> Vælg Hjælp i Start menuen og i søgefeltet skriver du: rejsetaske

Jo tak, jeg kan ganske rigtigt finde omtale af denne rejsetaske, der
tilsyneladende lige er det jeg skal bruge, MEN hvor pokker ligger den
henne?

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Kurt Brixen

Dato : 07-09-08 13:07

On Sat, 6 Sep 2008 22:54:19 +0200, stigleerbeck@nypost.dk (Stig
Leerbeck) wrote:

>Jo tak, jeg kan ganske rigtigt finde omtale af denne rejsetaske, der
>tilsyneladende lige er det jeg skal bruge, MEN hvor pokker ligger den
>henne?

Fra hjælpen i Vista:

Åbn den mappe, hvor du vil oprette en ny rejsetaske.

Højreklik på et tomt område i mappevinduet, peg på Ny, og klik derefter
på Rejsetaske.

Der vises en ny rejsetaske. Skriv et navn til rejsetasken, og kopier
derefter de filer, du vil synkronisere til rejsetasken.

Bemærk!
Du kan også oprette en rejsetaske på skrivebordet ved at højreklikke på
et tomt område på skrivebordet, pege på Ny og derefter klikke på
Rejsetaske.

--

Venlig hilsen
Kurt Brixen

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 16-09-08 13:14

Kurt Brixen <kurt_brixen@invalid.invalid> wrote:

> [...]
> Du kan også oprette en rejsetaske på skrivebordet ved at højreklikke på
> et tomt område på skrivebordet, pege på Ny og derefter klikke på

Tak for det

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk