MS Windows
briani 27239
Windows kan ikke finde mit Dvd drev
Fra : Kim Føhrby

Dato : 03-09-08 15:02

Hej.
Jeg har lige købt en ny bærbar Fujitsu Siemens.

Efter install af windows og alle de andre pogrammer opdagede jeg at den ikke
kunne finde mit dvd drev.
Under systemet er der også den her lille trekant, men den kan ikke opdatere
nogle drivere.
Kunde suporten fra Fujitsu Siemens siger at det er windows der er grund til
problemet, og at jeg skal prøve at starte forfra.
Kan det virkeligt være rigtigt ?
Jeg mener vil det ikke bare komme igen.

Venlig hilsen.

Kim Føhrby

Fra : Knud Erik

Dato : 03-09-08 15:02

"Kim Føhrby" <fohrby@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kunde suporten fra Fujitsu Siemens siger at det er windows der er grund
> til problemet, og at jeg skal prøve at starte forfra.

Hej
Hvis det er XP du bruger, kan dette fix måske hjælpe
http://www.dougknox.com/xp/scripts_desc/xp_cd_dvd_fix.htm

Knud Erik

Fra : Kim Føhrby

Dato : 03-09-08 15:15

> Hej
> Hvis det er XP du bruger, kan dette fix måske hjælpe
> [...]
Hej.
Nej desvære. Vista

Fra : Knud Erik

Dato : 03-09-08 15:18