MS Windows
briani 27239
Vista installation
Fra : Henning B.

Dato : 03-09-08 08:24

Nu er der efterhånden så mange indlæg om hvordan man
laver slipstream med vista men hele tiden tales der
kun om at gøre det når man har en CD.
Desværre er det ikke alle der har en sådan, jeg tror
der er en partition hvor der er en udgave af viste'en.
Hvordan får man lavet en slipstream eller noget andet
så man kan installerer det hele igen.

Med venlig hilsen

morfar Henning

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-09-08 19:15

"Henning B." <henbo@comxnet.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> der er en partition hvor der er en udgave af viste'en.
> Hvordan får man lavet en slipstream eller noget andet

Du kan ikke lave slipstream hvis du installerer fra en recovery partition,
idet denne installation foregår på en helt anden måde. For at slipstreame
skal du have adgang til de almindelige originale installationsfiler, og det
har du jo ikke på den måde.

Kurt

Fra : Claus Tersgov

Dato : 04-09-08 02:28

> [...]

> der er en partition hvor der er en udgave af viste'en.
> Hvordan får man lavet en slipstream eller noget andet

Det kan du ikke, fordi det er et preinstalleret image, der ligger og ikke
windows installationsfiler.

Men du kan hente alle opdateringer og brænde dem på en CD. Så kan du
efterfølgende installere dem offline. Se på MS update, hvordan man gør.

Claus