MS Windows
briani 27239
Windows XP går i dvale kontinuerligt !
Fra : Sv-e

Dato : 01-09-08 08:32

Hej
Jeg har fået en kammerats PC på bordet da den opføre sig underligt, den
går i dvale hvergang den startes, ogås selvom man ikke logger ind. Jeg
har så googlet lidt "have samme problem for ½ år siden" og kuren skulle
angiveligt være en reperation, Jeg har så kørt en reperation via
installations-funktionen fra en CD, indtastet licens nr. aktiveret, men
ak det er det samme. Det kan da ikke passe at det skal installeres helt
forfra. Har forsøgt at komme ind i "kontrolpanel strømstyring og der
deaktivere dvale" men det når jeg aldrig.

Nogle gode råd ?

Mvh
Sv-e

Fra : Sv-e

Dato : 01-09-08 09:44

Sv-e skrev:
> [...]
> forfra. Har forsøgt at komme ind i "kontrolpanel strømstyring og der
> deaktivere dvale" men det når jeg aldrig.

Øvkay Windows er sikket et fint system hvis man har tid, nu lykkedes det
mig at sætte strømstyrring til at dukke op på processlinien. Dette gjort
i et håb om at kunne nå at ændre på status, det gik godt, fjernede
fluebenet udfor "Aktiver dvale" hvorefter skidtet gik i "standby" ?

Der må da være en personlig opsætningsfil for sådanne sager at man kan
enten rette eller slette, men hvad hedder den på windows ?

Mvh
Sv-e

Fra : Sv-e

Dato : 01-09-08 09:47

Sv-e skrev:

> [...]
>
> Der må da være en personlig opsætningsfil for sådanne sager at man kan
> enten rette eller slette, men hvad hedder den på windows ?

Undskyld Windows for mit kække udbrud, ser faktisk ud til at det virker
alligevel efter *endnu* en boot

/Sv-e