MS Windows
briani 27239
Hvad er der galt?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 31-08-08 22:49

Jeg har spurgt før (i dk.edb.internet-gruppen), og nu prøver jeg her:

Har nogen af jer et bud på hvad det kan skyldes, at jeg ikke kan se
hverken kort, skråfoto, foto eller Kombi - eller Ruteplan - på
www.krak.dk, uanset om jeg bruger Internet Explorer eller Firefox?

Jeg har forsøgt med og uden popopblokeing, med og uden firewalls, med
forskellige sikkerhedsniveauer osv., og alligevel ikke. Det er lige før
man ... grrrrhh!

--
Jørgen Grandt alias www.hamigen.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-09-08 00:22

Jørgen Grandt skrev:

> Har nogen af jer et bud på hvad det kan skyldes, at jeg ikke kan se
> hverken kort, skråfoto, foto eller Kombi - eller Ruteplan - på
> www.krak.dk, uanset om jeg bruger Internet Explorer eller Firefox?

Kan det tænkes, at du har en sikkerhedspakke, der kan
blokere? Nogle af dem indeholder fx reklameblokkere eller
andre ting, som kan blokere, ud over lige en firewall.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Med KompoZer kan du lave hjemmesider lige så nemt, som når

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 01-09-08 08:16

Kim Ludvigsen skrev:

> Kan det tænkes, at du har en sikkerhedspakke, der kan
> blokere? Nogle af dem indeholder fx reklameblokkere eller
> andre ting, som kan blokere, ud over lige en firewall.

TAK! Det ser søreme ud til at det var Nortons /annonce/blokering og ikke
blokeringen af pop-opper som var årsagen.

Mvh.: Jørgen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 01-09-08 09:30

On Mon, 1 Sep 2008 09:15:43 +0200, Jørgen Grandt <UnstableOn@Cable.dk>
wrote:

>TAK! Det ser søreme ud til at det var Nortons /annonce/blokering og ikke
>blokeringen af pop-opper som var årsagen.

Igen er jeg bekræftet i min yndlings aversion: Norton's programmer
giver kun problemer

<mlr>

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 01-09-08 09:47

Michael Rasmussen skrev:

> Igen er jeg bekræftet i min yndlings aversion: Norton's programmer
> giver kun problemer

Nej, ikke kun. Langt fra. De kan være bøvlede, men de har skånet mig for
mange virusangreb og for tonsvis af spammails.

--
Jørgen Grandt
- som altid kun udtaler sig på egne vegne

Fra : Ole C

Dato : 01-09-08 09:57

Jørgen Grandt skrev blandt andet:

> Nej, ikke kun. Langt fra. De kan være bøvlede, men de har skånet mig
> for mange virusangreb og for tonsvis af spammails.

Du må have en ringe udbyder uden et ordentligt spamfilter - og
virusbeskyttelse opnås lige så godt med langt mindre ressourcekrævende
programmer.

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 01-09-08 14:51

Ole C skrev:

> Du må have en ringe udbyder uden et ordentligt spamfilter - og
> virusbeskyttelse opnås lige så godt med langt mindre ressourcekrævende
> programmer.

Okay, okay. Sandt at sige overvejer jeg at skifte til AVG (som min kone
har på sin blærbare), når Norton-abonnementet udløber næste gang.

--
Jørgen Grandt
- uden mange huller i sin uvidenhed

Fra : Hagar

Dato : 01-09-08 14:06

> Igen er jeg bekræftet i min yndlings aversion: Norton's programmer
> giver kun problemer
>
> <mlr>

Jeg kan stort set tilslutte mig, det er SÅ tungt et program og æder en masse
ressourcer, så det røg også ud af min maskine efter flere år, nu hedder det
AVG og TuneUp Utillities.

Hagar