MS Windows
briani 27239
Hjælp til Explor og QXL
Fra : Finn Bornhuus

Dato : 28-08-08 15:41

Hej gruppe.

Kan jeg få et råd:
Når jeg åbner Explor: Der kommer kun lille skærmbillede, kan der laves en
indstilling så den altid åbner med maksimeret skærm?
Hvordan kan jeg få QXL´s søgefunktion til huske de ting jeg har søgt på?

Venligst

Finn Bornhuus
En mand fra det forige århundrede.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 28-08-08 15:46

Finn Bornhuus skrev:

>Når jeg åbner Explor: Der kommer kun lille skærmbillede, kan der laves en
>indstilling så den altid åbner med maksimeret skærm?

Hvis det er IE7, kan du få den til at åbne dem på en ny fane

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 28-08-08 17:04

Finn Bornhuus skrev:
> [...]
> en indstilling så den altid åbner med maksimeret skærm?
> Hvordan kan jeg få QXL´s søgefunktion til huske de ting jeg har søgt på?

Med et operativsystem fra forrige årtusinde? Højreklik på den genvej du
bruger til at starte din browser. Skift 'Kør' fra Normalt vindue til
Maksimeret.

Du kan alternativt sætte vinduet manuelt til den størrelse (maksimeret
uden at være det), og næste gang får du det i samme størrelse.

--
Niels

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-08-08 18:55

Niels P Sønderskov <npsonder@gmail.com> skrev :

>Med et operativsystem fra forrige årtusinde?

Mon, når indlægget er postet med Windows Mail?
--
Kerim

Fra : Finn Bornhuus

Dato : 28-08-08 21:21

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Mon, når indlægget er postet med Windows Mail?
> --
> Kerim

Tak for svarene, nogle kunne læse hvad der var fra forige århundrede, nemlig
mig, Windows er vel også startet i det forige århundrede, jeg husker et
styresystem der hed Windows 3.11.

Finn