MS Windows
briani 27239
Tilføj Fjern?
Fra : Peter Jensen

Dato : 26-08-08 18:12

Under Tilføj eller Fjern programmer er knappen Rediger/Fjern forsvundet fra
alle programmer undtagen ved Comodo Firewall Pro. Jeg bruger XP pro SP3.

Har andre været ud for det samme?

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-08-08 18:56

On Tue, 26 Aug 2008 19:12:05 +0200, "Peter Jensen"
<peter.oeberg@gmail.com> wrote:

>Under Tilføj eller Fjern programmer er knappen Rediger/Fjern forsvundet fra
>alle programmer undtagen ved Comodo Firewall Pro. Jeg bruger XP pro SP3.
>
>Har andre været ud for det samme?

Et bud kunne være, at du har ryddet grundigt op på harddisken og
fjernet de tilhørende Uninstall filer ?!

<mlr>

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-08-08 19:03

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse

> Et bud kunne være, at du har ryddet grundigt op på harddisken og
> fjernet de tilhørende Uninstall filer ?!
>
> <mlr>

Jeg har i flere år haft Registry Mechanics, men den rydder jo kun op i
registreringsdatabasen selv om det kan være slemt nok.

Fra : Knud Erik

Dato : 26-08-08 20:14

"Peter Jensen" <peter.oeberg@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Under Tilføj eller Fjern programmer er knappen Rediger/Fjern forsvundet
> fra alle programmer undtagen ved Comodo Firewall Pro. Jeg bruger XP pro
> [...]
Hej
Måske der er noget brugbart her
http://www.eksperten.dk/spm/769247?Esession=

Knud Erik

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-08-08 21:09

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> "Peter Jensen" <peter.oeberg@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Hej
Jeg har prøvet mig lidt frem i reg. basen og har fået nogle få knapper
tilbage, men det ender nok med noget system gendannelse. Jeg har skrevet til
supporten på Registry Mechanics - så må vi se.

--
Venlig hilsen
Peter Jensen