MS Windows
briani 27239
XP melder forskellig ledig plads på harddi~
Fra : Preben Larsen

Dato : 25-08-08 13:19

Hej
Jeg har en XP Pro maskine hvor der under denne computer og administrer disk
skrives at der er godt 10gb fri plads udaf 33gb ialt...
Det er en opdelt disk, med C: og D:
Men hvis jeg klikker på disken fra stifinder er der kun nogen få hundrede
fri og harddisken er på 22gb
Jeg har forsøgt med chkdsk -f uden at få nogen ændring...

Kan jeg evt. lave en ghost af disken og så sætte størrelsen anderledes når
jeg genindlæser ?
Brugeren har tilsyneladende glemt at bruge dokument biblioteket på D:

mvh

Preben

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-08-08 17:31

"Preben Larsen" <ingenadresse@nodomain.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeg genindlæser ?
> Brugeren har tilsyneladende glemt at bruge dokument biblioteket på D:

Ser du ogås c og d drevet i Stifinder? Hvis ikke du ser d-drevet, så mangler
det formentlig at blive partitioneret/formatteret, hvorefter de manglende gb
dukker op.

Kurt