MS Windows
briani 27239
Søgning i Vista
Fra : Martin Ploug

Dato : 24-08-08 09:46

Hej

Jeg har ikke haft Vista så længe, og kender derfor
endnu ikke alle mulighederne.

Kan man lige som i XP søger på filer, som er blevet
ændret inden for en bestemt dato - og hvordan gør
man det i så fald?

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 24-08-08 10:03

"Martin Ploug" <mploug@pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> endnu ikke alle mulighederne.
>
> Kan man lige som i XP søger på filer, som er blevet
> ændret inden for en bestemt dato - og hvordan gør

Ok, nu fandt jeg måske seolv svaret:
http://tinyurl.com/6xltj3

Men kan man ikke få søgefunktionen ned at ligge
under startkanppen som i XP?

/Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 24-08-08 10:06

> Ok, nu fandt jeg måske seolv svaret:
> http://tinyurl.com/6xltj3
>
> Men kan man ikke få søgefunktionen ned at ligge
> under startkanppen som i XP?
>
> /Martin

....Og kan man kun åbne selve søgefunktionen med
Windows-tast + F eller hvordan åbner man den
ellers?

/Martin

Fra : Per

Dato : 24-08-08 11:23

Martin Ploug wrote:

> ...Og kan man kun åbne selve søgefunktionen med
> Windows-tast + F eller hvordan åbner man den
> ellers?

Tryk på start nederst i venstre hjørne og så har du søgelinien som det
nederste.....

/ Per

Fra : Martin Ploug

Dato : 24-08-08 14:00

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Tryk på start nederst i venstre hjørne og så har du søgelinien som det
> nederste.....
>
> / Per

Hej Per

Tak, men jeg tænker på, hvordan man eller åbner den udvidede
søgning - bortset fra med Windows-tast + F ?

/Martin