MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Cleaner program - freeware - søges
Fra : Marianne

Dato : 23-08-08 10:53

Hej

Findes et sådant program som freeware? Eller billigere end de $29,95, som
tilsyneladende er statdardprisen?

mvh
marianne

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 23-08-08 11:06

"Marianne" <handel@fjerndettelundbak.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Findes et sådant program som freeware? Eller billigere end de $29,95, som
> tilsyneladende er statdardprisen?

Du er nød til at uddybe lidt - hvad er det du vil cleane?
Er det spyware,virus eller noget helt 3?

--
/Dennis
Diverse harware sælges

Fra : Marianne

Dato : 23-08-08 15:11

> Du er nød til at uddybe lidt - hvad er det du vil cleane?
> Er det spyware,virus eller noget helt 3?

Ja, det var jo et godt spørgsmål. På min gamle - nu døde - pc, kørte jeg med
mellemrum en 'clean', som rensede for filer, der ingen forbindelse havde til
andre links, afinstallationer, der var inkomplette, spyware etc. Det er vist
bare noget generelt, jeg søger.

mvh
Marianne

Fra : Knud Erik

Dato : 23-08-08 13:26

> [...]
> Hej
>
> Findes et sådant program som freeware? Eller billigere end de $29,95, som

Hej
Hvis det er et program til at rense Windows for junk
er Ccleaner både et godt og gratis program.
http://www.ccleaner.com/
Guide.
http://www.ccleanerbeginnersguide.com/

Knud Erik

Fra : Marianne

Dato : 23-08-08 15:29

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Hej
> Hvis det er et program til at rense Windows for junk
> er Ccleaner både et godt og gratis program.

Hmmm - det koster da osse $29.95?!

mvh
Marianne

Fra : Ole C

Dato : 23-08-08 15:58

Marianne skrev blandt andet:

> Hmmm - det koster da osse $29.95?!

Hvor ser du dog det?

--
vh
Ole C

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 23-08-08 16:04

Marianne <handel@fjerndettelundbak.dk> wrote:

> Hmmm - det koster da osse $29.95?!

næ.
http://www.download.com/CCleaner/3640-2144_4-10315544.html

--
ad

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-08-08 10:56

Marianne skrev:

>Hmmm - det koster da osse $29.95?!

nej da, det er det beløb jeg skal have for at installere det på en af mine
maskiner.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-08-08 12:17

Ivan V. Klattrup skrev:

> nej da, det er det beløb jeg skal have for at installere det på en af
> mine maskiner.

Du sælger dig selv alt for billigt!

Jeg må indrømme, at jeg slet ikke forstår al det
oprydningshalløj. Jeg kunne forstå det i gamle dage, hvor
harddiskene var små, og hvor nogle KB ekstra i
registreringsdatabasen kunne gøre en forskel.

Men i dag kan det være svært at fylde en harddisk ud, og det
er i hvert fald ikke resterne fra gamle programmer, der gør
nogen forskel. Og med RAM, der tælles i hundreder eller
tusinder MB, så kan det altså være lige meget med at fjerne
nogle få KB fra registreringsdatabasen. Vi snakker om
milliontedele i forhold til RAM'en.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Tag på opdagelsesrejse i fantastisk flotte fraktaler.

Fra : Henning

Dato : 24-08-08 13:13

>Jeg må indrømme, at jeg slet ikke forstår al det
>oprydningshalløj. Jeg kunne forstå det i gamle dage, hvor
>harddiskene var små, og hvor nogle KB ekstra i
>registreringsdatabasen kunne gøre en forskel.

Hastighed - min laptop er gået ca 30 sekunder ned i opstartstid efter
der blev ryddet ud i div efterladenskaber.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-08-08 13:32

Henning skrev:

> Hastighed - min laptop er gået ca 30 sekunder ned i opstartstid efter
> der blev ryddet ud i div efterladenskaber.

Er du sikker på, at det er oprydningen, der har gjort det?
Rester fra gamle programmer på harddisken har ingen
betydning for opstartstiden. Rester i registreringsdatabasen
kan have, men som tidligere nævnt, snakker vi typisk om
milliontedele i forhold til RAM'en i computeren.

Hvis du derimod har fået stoppet nogle programmer i at
starte automatisk op sammen med computeren, så kan der helt
klart være en forskel.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan bruger og skræddersyr du proceslinjen. Få for eksempel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-08-08 13:31

Kim Ludvigsen skrev:

>Du sælger dig selv alt for billigt!

Jeg har tidligere haft brugt programmet, men efter en opdatering af det
fandt det på at nulstille min hosts ved hver start af pc'en *, det blev
simopelthen for meget for mig og siden har det ikke fundet nogen mulighed
for at komme ind på nogen af mine pc'er

* Uden at gøre andet end at fjerne Cleaner fra den pågældende pc stoppede
den automatiske nulstilling af hosts , derved min konklusion, at det er
CRAPcleaner der nulstillede den

Dog troede jeg tidligere at det var for at fjerne crap fra maskinen at den
havde det navn, men nogen selvdestruktion var der dog ikke i det.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : IKJ

Dato : 23-08-08 19:53

> [...]
> Hej
>
> Findes et sådant program som freeware? Eller billigere end de $29,95, som

nCleaner er også et godt gratis redskab foruden cCleaner

mvh
ikj