MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Har OEM licens til Thinkpad - Mangler soft~
Fra : Niels Munk

Dato : 20-08-08 22:08

Hej

Jeg har udskiftet min defekte harddisk i min IBM T41P bærbare. Derpå lå også
en recovery partition, med windows-image. Jeg vil gerne geninstallere XP med
min originale nøgle, men hvor hitter jeg softwaren?

/Niels Munk

Fra : Asle Bjerva

Dato : 20-08-08 22:34

Niels Munk wrote:
> [...]
> lå også en recovery partition, med windows-image. Jeg vil gerne
> geninstallere XP med min originale nøgle, men hvor hitter jeg

Hvis din IBM er fremdeles under garanti sender IBM deg et antall CD'er med
imagefilene gratis

Om den ikke er i garanti sender IBM deg media mot betaling.
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-4M7HWZ

--
AsleB;Oslo

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 22-08-08 07:01

"Niels Munk" <spam*sletdette*@sejeniels.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også en recovery partition, med windows-image. Jeg vil gerne geninstallere
> XP med min originale nøgle, men hvor hitter jeg softwaren?

Det hele ligger på Lenovos hjemmeside, men det kræver du har et XP OEM
mediekit for at kunne installere (OEM og RETAIL mediekittet er ikke det
samme!)

Men på en T41 er garantien udløbet medmindre du har fået den fra et eller
andet restlager. Den tidligere politik fra lenovo har været at det koster 3
eller 500kr at få tilsendt et mediekit hvis maskinen ikke længere er under
garanti. Men du kan jo ringe og spørge front office

--
/Dennis
Diverse harware sælges