MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problemer med Microsoft Update
Fra : Mathias Vinther

Dato : 19-08-08 18:17

Hej

Når jeg forsøger at hente opdateringer til Windows, får jeg konstant en
"installationen af opdateringen mislykkedes" besked, har forsøgt
fejlfinding men MS giver intet svar på problemet. Jeg har 12
opdateringer som jeg forsøger at installerede, alle bliver hentet men
ingen vil installeres, hverken samlet eller hver for sig. Nogen som
kender til problemet og evt. løsning.

Mvh
Mahtias Vinther

Fra : Bjarne K.

Dato : 19-08-08 20:07

"Mathias Vinther" <mvinther.DETTESKALSLETTES@gmail.com> wrote in message
> [...]
> som jeg forsøger at installerede, alle bliver hentet men ingen vil
> installeres, hverken samlet eller hver for sig. Nogen som kender til

2000, 2003, 2008, Xp eller Vista ???

Men prøv at hente en af opdateringerne manuelt og se om det løser problemet
med den ene update. Hvis det gør, er det jo bare at starte fra en ende.

Bjarne K.

Fra : Knud Erik

Dato : 19-08-08 20:11

"Mathias Vinther" <mvinther.DETTESKALSLETTES@gmail.com> skrev i en
meddelelse news:48ab0008$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> som jeg forsøger at installerede, alle bliver hentet men ingen vil
> installeres, hverken samlet eller hver for sig. Nogen som kender til

Hej

Hent følgende fix > http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip
og gem det på skrivebordet.

Følg så denne vejledning:

1. Dobbeltklik det blå tandhjul.
2. Klik på knappen "Flush Softwaredistribution"
3. Sæt flueben i "Fix Windows update"
4. Klik på knappen GO i nederste venstre hjørne.
5. Lad den køre færdig.
6. Genstart maskinen.

Knud Erik

Fra : Peter

Dato : 19-08-08 20:53

> [...]
> som jeg forsøger at installerede, alle bliver hentet men ingen vil
> installeres, hverken samlet eller hver for sig. Nogen som kender til

Du skal have gen-registreret filen Wups2.dll. Det gør du som følger:
Tryk start og vælg kør
Skriv cmd og tryk enter
I det sorte dos vindue der popper op skriver du "net stop wuauserv" (uden
gåseøjne)
luk vinduet ved at skrive exit
start kør igen og skriv denne gang:

regsvr32 %windir%\system32\wups2.dll - og trykker på enter

Hvis din computer kører Windows XP Pro x64, skal kommandoen skrives således:
regsvr32 %windir%\syswow64\wups2.dll

Vær opmærksom på, at der er mellemrum mellem regsvr32 og det første procent
tegn

Klik på ok i alle bekræftelsesmeddelelser, som bliver vist

Så skal du lige have genstartet automatiske updateringer ved igen at bruge
kør.
skriv cmd og tryk enter og skriv derefter i dos vinduet - net start
wuauserv - og tryk enter.
skriv exit for at komme ud af dos vinduet

PeterB

Fra : Fynbo

Dato : 20-08-08 16:01

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> skriv cmd og tryk enter og skriv derefter i dos vinduet - net start
> wuauserv - og tryk enter.
> skriv exit for at komme ud af dos vinduet

Den opskrift virkede også for mig for et par uger siden.

Fynbo

Fra : Mathias Vinther

Dato : 20-08-08 21:35

Fedt det virkede