MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP: Msconfig virker ikke
Fra : Jgood

Dato : 19-08-08 09:40

Vedr. Win XP: Når jeg prøver at køre msconfig fra Kør, kommer der
fejlmelding om, at Windows ikke kan finde msconfig...?

Hvilken mappe skal msconfig ligge i?

Hvad kan problemet skyldes?

Hvordan løser jeg problemet?

- jg

Fra : Ole C

Dato : 19-08-08 10:10

Jgood skrev blandt andet:

> Vedr. Win XP: Når jeg prøver at køre msconfig fra Kør, kommer der
> fejlmelding om, at Windows ikke kan finde msconfig...?
>
> Hvilken mappe skal msconfig ligge i?

Windows\PCHealth\HelpCtr\Binaries

?

> Hvordan løser jeg problemet?

Henter msconfig.exe her for eksempel:
http://www.windowsmaven.com/Download_MSCONFIG_Here.htm

--
vh
Ole C

Fra : Fynbo

Dato : 19-08-08 15:32

"Jgood" <jgood@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Vedr. Win XP: Når jeg prøver at køre msconfig fra Kør, kommer der
> fejlmelding om, at Windows ikke kan finde msconfig...?

> [...]

Prøv at skrive mscfg istedet for msconfig.

Fynbo

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-08 15:58

Fynbo wrote:
> "Jgood" <jgood@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at skrive mscfg istedet for msconfig.

Eller gøg og gogge resultatet er det samme

Fra : Fynbo

Dato : 20-08-08 15:59

<Just> skrev i en meddelelse

> Eller gøg og gogge resultatet er det samme

Nemli.. Karl smart..

Prøver bare at hjælpe manden og så bilver man sablet
ned af et fjols som dig....

Fynbo

Fra : Max

Dato : 20-08-08 16:03

Hej Fynbo

> Prøver bare at hjælpe manden og så bilver man sablet
> ned af et fjols som dig....

Nå må man nu ikke hjælpe på mere end en måde ?

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-08 16:24

Fynbo wrote:

> Prøver bare at hjælpe manden og så bilver man sablet
> ned af et fjols som dig....

Så kan "fjolset" fortælle dig at hvis du vil hjælpe, så
kunne du jo afprøve syntaxen af på din egen pc
inden du gør dig til grin