MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP Plus
Fra : MetroHenrik

Dato : 19-08-08 08:28

Jeg skal til at lave en F-disk på datterens PC, men hun har nogle temaer på
den, som jeg ikke kan kopiere, og få til at virke.
Det tema hun bruger hedder Aquarius.
Selvom jeg lægger hele mappen "Recurses" over på an anden PC, kan det ikke
køre.
Jeg har fået fortalt at disse temaer er en del af noget der hedder Plus.
Denne side på MS er dog lukket.

Er der en eller flere der kan hjælpe mig her?

Henrik

Fra : Knud Erik

Dato : 19-08-08 11:17

"MetroHenrik" <metrohenrik@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Denne side på MS er dog lukket.
>
> Er der en eller flere der kan hjælpe mig her?

Hej
Jeg vil tro du skal bruge denne for at få det til virke.
http://www.bran.dk/software/uxtheme-multi-patcher-50/

Knud Erik

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-08 18:20

"MetroHenrik" <metrohenrik@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Denne side på MS er dog lukket.
>
> Er der en eller flere der kan hjælpe mig her?

Evt. prøv om du kan med USMT (søg på google, det er et gratis MS værktøj til
at flytte profiler fra en pc til en anden, både i hjemmet og i firmaer).

mvh
///M

Fra : MetroHenrik

Dato : 21-08-08 07:21

"///M" <nomail> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Evt. prøv om du kan med USMT (søg på google, det er et gratis MS værktøj
> til at flytte profiler fra en pc til en anden, både i hjemmet og i

Det første forslag virkede ikke, det andet vil ikke installere, jeg skal se
om jeg kan skrive fejlmeddelelserne ned, hvis det er til hjælp.

Henrik