MS Windows
briani 27239
Spørgsmål omkring Windows XP 64-bit-versio~
Fra : Kim Larsen

Dato : 17-08-08 17:16

Jeg skal have en ny computer i næste uge og i den forbindelse skal jeg have
lagt styresystem i den. Det bliver Windows XP da jeg har en veludviklet
allergi imod Windows Vista, jeg vil ikke have noget at gøre med Vista mere.

Nu er sagen den at jeg er blevet advaret imod 64-bit versionen af Windows
XP. Således vil jeg gerne høre hvilke erfaringer I har gjort jer med XP
64-bit. Jeg vil også gerne høre om der er nogen forskel i brugergrænsefladen
mellem 32-bit og 64-bit versionen af Windows XP.

Er der nogen som kan rådgive lidt omkring det her?

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-08-08 19:11

Formentlig af nogen som ikke vidste hvad de talte om ellers ville de
vel have fortalt dig hvad der er af potentielle problemer.
Hvad er der så?
Hvis du har gammelt hardware kan det være problematisk eller umuligt
at finde drivere til det.
Nogle ældre programmer vil muligvis ikke virke.

Der er ingen forskel i brugergrænseflade.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 18-08-08 15:03

> [...]
> at finde drivere til det.
> Nogle ældre programmer vil muligvis ikke virke.
>
> Der er ingen forskel i brugergrænseflade.

Tak for info.

Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com