MS Windows
briani 27239
KB955428 problemer.
Fra : frank

Dato : 16-08-08 13:37

Fik til Vista den 13. aug ialt 13 sikkerhedsopdateringer. Alle på nær
KB955428, som er en sikkerhedsopdatering til Works 8, mislykkedes. Når jeg
søger på google kan jeg se at der er masser som har samme problem - men
ingen løsning. Jeg bliver bedt om at sætte works 8 DVDén i drevet, men har
ingen da works er preinstalleret fra fabrikanten.

Får fejlkoden 8024002D.

Er der nogen som har fundet en løsning ?

v.h. Frank

Fra : frank

Dato : 16-08-08 13:40

Alle på nær KB955428, som er en sikkerhedsopdatering til Works 8,
mislykkedes.

Ups, der skulle have stået "lykkedes".

frank

Fra : Bjarne K.

Dato : 16-08-08 16:42

"frank" <frankhan@mail.dk> wrote in message
> [...]
> men har ingen da works er preinstalleret fra fabrikanten.
>
> Får fejlkoden 8024002D.
>
> Er der nogen som har fundet en løsning ?

Var ude for det samme. Hentede opdateringen manuelt. Installerede den,
hvorefter windowsupdate ikke gav fejl mere.

Kan dog ikke lige finde linket til download, men mon ikke den kan findes via
microsoft.com

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 16-08-08 16:45

"Bjarne K." <not@nej.ni> wrote in message

> [...]
> hvorefter windowsupdate ikke gav fejl mere.
>
> Kan dog ikke lige finde linket til download, men mon ikke den kan findes

Jeg har forøvrigt stadig filen, og kan emaile den til dig. Jeg kører dog med
en engelssproget vista, og filen hedder
KB955428_en-US.cab

Bjarne K.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-08-08 16:49

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=458985c3-9c6f-4049-81cd-0d0389c81f11

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bjarne K.

Dato : 16-08-08 16:49

"Bjarne K." <not@nej.ni> wrote in message

Fandt forøvrigt også lige linket

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=458985c3-9c6f-4049-81cd-0d0389c81f11&DisplayLang=en

Der kan man også vælge til hvilket sprog update filen skal være.

Bjarne K.

Fra : frank

Dato : 16-08-08 18:57

Tak for jeres svar og linket. Forsøger så at løse det på den måde.

v.h. Frank.

Fra : frank

Dato : 16-08-08 19:48

"frank" <frankhan@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Tak for jeres svar og linket. Forsøger så at løse det på den måde.
>
> v.h. Frank.

Og jo, det virkede. tak igen. v.h. Frank