MS Windows
briani 27239
Ikontekster på skrivebord - fjerne baggrun~
Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 15-08-08 17:33

Indtil for 5 minutter siden, hvor jeg bad Windows XP om at optimere mit
system til "Ydelse", havde jeg fjernet baggrunden/baggrundsfarven bag
teksten på mine ikoner på skrivebordet.

Nu er der en blå (eller whatever) firkant bag teksten. Hvordan gjorde jeg i
sin tid?

Kan det indstilles i Windows, eller skal jeg brug et tweak-program?
--
/ Mikkel

Fra : Jante

Dato : 15-08-08 17:56

"Mikkel Mikkelsen" skrev:

> [...]
> jeg i sin tid?
>
> Kan det indstilles i Windows, eller skal jeg brug et tweak-program?

Justeres i XP dér, hvor du optimerede til "Ydelse".
Sæt flueben i "Brug skygger til ikoner på skrivebordet".

/J

Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 15-08-08 22:00

On Fri, 15 Aug 2008 18:55:34 +0200, Jante wrote:

> Justeres i XP dér, hvor du optimerede til "Ydelse".
> Sæt flueben i "Brug skygger til ikoner på skrivebordet".

Yeps, det var den! Tak ska' du fik
--
/ Mikkel