MS Windows
briani 27239
outlook ekspress 6
Fra : René

Dato : 11-08-08 13:03

Hejsa!

Efter opdatering af system kan min outlook pludselig ikke huske adgangskoder
mere.. dvs de skal indtastes ved programstart og så huskes det indtil næste
programstart hvorefter de skal indtastes påny... jeg har tjekket at der er
markeret i husk adgangskode i settings, og har endda som ekstra kontrol
importeret en mailkonto fra en anden maskine hvor det kører uden problemer..
at den husker koden hver gang... nogle tips til hvad der kan være galt?

mvh
René

Fra : Knud Erik

Dato : 11-08-08 13:11

"René" <rh(fjern)sin(fjern)@post4.(og her)tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden problemer.. at den husker koden hver gang... nogle tips til hvad der

Hej
Prøv at kigge her
http://support.microsoft.com/kb/290684/da

Knud Erik

Fra : René

Dato : 12-08-08 08:52

"Knud Erik" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> Hej
> [...]

Hejsa tak for linket... det er en kompliceret omgang... jeg bruger dog slet
ikke identiteter i outlook express dvs. den bruger bare standard og
overordnet identitet, så syntes egentligt ikke umiddelbart det skulle være
der buggen kunne ligge.. og syntes iøvrigt heller ikke lige lige kan finde
rundt i den beskrivelse der er lavet....

Mvh
René