MS Windows
briani 27239
Format vista hd.
Fra : LeJ

Dato : 08-08-08 11:04

hej
hvordan formater jeg en hd men vista og
hvordan inst. jeg XP efter format............?

Mvh. Lars

Fra : Ole C

Dato : 08-08-08 11:34

LeJ skrev blandt andet:

> hej
> hvordan formater jeg en hd men vista og
> hvordan inst. jeg XP efter format............?
>
> Mvh. Lars

Du boot'er såmænd bare på XP-CD'en og installer fra den. Undervejs bliver du
tilbudt at formattere disken.

--
vh
Ole C

Fra : JBJ

Dato : 08-08-08 19:37

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> Du boot'er såmænd bare på XP-CD'en og installer fra den. Undervejs bliver
> [...]

Vær lige opmærksom på om det er en S-ATA hdd du har eller en IDE, for hvis
det er S-ATA så vil det ikke fungere. Hvis dt er S-ATA skal du lave en
Slipstream XP CD.

JBJ

Fra : Ole C

Dato : 08-08-08 21:35

JBJ skrev blandt andet:

> Vær lige opmærksom på om det er en S-ATA hdd du har eller en IDE, for
> hvis det er S-ATA så vil det ikke fungere. Hvis dt er S-ATA skal du
> lave en Slipstream XP CD.

Eller indlæse driveren fra et diskette-drev - eller slå AHCI fra i BIOS.....

--
vh
Ole C