E-Mail
webnoob 5265
Redigering af kildekode i Windows Live Mai~
Fra : simon

Dato : 17-09-08 12:53

Hej gruppe.

Jeg bruger Vista Home, og den er født med Windows mail,
som jeg kan redigere kildekode med, når jeg laver en
mail, idet der er faner til Redigering - Kilde - Eksempel.
Dette er egentlig udmærket, idet man kan sætte lyd og
billede/videoer fra youtube o.a. ind på den, så modtageren kan
få dem vist i mailen direkte.

Jeg har en anden pc, der kun har windows xp.
Her har jeg kun outlook espress - har dog også hentet
windows live mail.
Denne har ikke de tre faner, og jeg kan således ikke
redigere i kildekoden - eller kan jeg?
Måske har jeg overset noget?
Jeg ved godt, at det kan klares med embeddet flash, men
det andet med direkte redigering er lettere

mvh
simon

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 18-09-08 10:30

simon wrote:

> Dette er egentlig udmærket, idet man kan sætte lyd og
> billede/videoer fra youtube o.a. ind på den, så modtageren kan
> få dem vist i mailen direkte.

Du er sikker på at modtagerne gerne vil have sådan noget i deres indbakke?

Emails er ikke beregnet til præsentationer. At Microsoft så gerne vil
gøre det muligt er Microsofts totale misforståelse af protokoller og
deres anvendelsesmåde.

Jesper Poulsen

Fra : simon

Dato : 18-09-08 22:06

Jesper Poulsen skrev:

> [...]
>
> Emails er ikke beregnet til præsentationer. At Microsoft så gerne vil
> gøre det muligt er Microsofts totale misforståelse af protokoller og

Ja, jeg er fuldstændig sikker.
Det er en mindre gruppe, hvor vi leger med
sådan noget.
Jeg vil ikke tage stilling til evt. Microsoft misforståelse,
det er ikke det spørgsmålet drejer sig om.
/simon

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 19-09-08 01:55

simon wrote:

> Jeg vil ikke tage stilling til evt. Microsoft misforståelse,
> det er ikke det spørgsmålet drejer sig om.

Den funktion du ønsker er baseret på Microsofts misforståelse...

Jesper Poulsen

Fra : J.K.Arning

Dato : 19-09-08 09:34

On 2008-09-19 02:54:46 +0200, Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> said:

> Den funktion du ønsker er baseret på Microsofts misforståelse...

Simon har høfligst gjort opmærkom på at din holdning til MS produkter
er irelevnt for ham, respekter det venligst.

--
I think Smithers picked me because of my motivational skills. Everyone
says they have to work a lot harder when I'm around.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 19-09-08 13:28

J.K.Arning wrote:

> Simon har høfligst gjort opmærkom på at din holdning til MS produkter
> er irelevnt for ham, respekter det venligst.

Det har ikke noget at gøre med min holdning til MS-produkter. Det gør
det bare ikke lettere at finde en løsning på hans "problem" når det
bunder i Microsofts misforståelser.

Hvis man holder sig til standarderne, så kan alt lade sig gøre.

Vil man absolut være off-standard, så må man tage de problemer der måtte
opstå med ophøjet ro.

Jesper Poulsen