FF på googlemail
Fra : Kim

Dato : 17-09-08 17:09

Har aldrig haft problemer før.
Bruger Gmail Notifier og åbner med FF ver 2.0.0.16
Bryder mig ikke om FF 3 endnu, prøvede den da den
kom frem.
Når jeg dobbelt klikker på GmailNotifier åbner FF
uden problemer, nu vil den ikke åbne i "Indlæser standardvisning "

Kun med " Indlæs grundlæggende HTML" (til langsomme forbindelser)
vil den åbne nu.

EI 7 åbner i "standardvisning " uden problemer

Kan nogen forklare hvorfor ?

Bruger nemlig kun IE hvis jeg er tvundet.

Mvh Kim

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 17-09-08 19:10

Kim skrev:
> [...]
>
> EI 7 åbner i "standardvisning " uden problemer
>
> Kan nogen forklare hvorfor ?
>
> Bruger nemlig kun IE hvis jeg er tvundet.

Jeg kender ikke GmailNotifier, men jeg bruger GoogleTalk som både giver
besked når der er mail, giver mulighed for at chatte og ip-telefonere
(som Skype).

Mikkel