Herbalife
Fra : lh

Dato : 16-09-08 09:50

Er der nogen her der har kendskab til dette produkt? Det er ren og skær
nysgerrighed om hvad det er jeg her spørger. Er klar over det er et
slankemiddel eller markedsføres sådan.... Men hvad indeholder det f.eks.?

lh

Fra : Jim

Dato : 16-09-08 14:53

"lh" <le_ha@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Er der nogen her der har kendskab til dette produkt? Det er ren og skær
> nysgerrighed om hvad det er jeg her spørger. Er klar over det er et
> slankemiddel eller markedsføres sådan.... Men hvad indeholder det f.eks.?

Jeg har da lidt kendskab til det...
Det er ikke et slankeprodukt.. Det er et varemærke, der dækker over et bredt
sortiment af produkter lige fra urtete og kosttilskud til shampoo og eau de
toilette.
Jeg har selv anvendt deres kosttilskud, som jeg brugte til at tage på i vægt
med. Jeg havde brug for ekstra proteiner og mere energi, da jeg
styrketrænede.
Man kan også anvende kosttilskuddet til kostomlægning, som nogen har behov
for, når og hvis de ønsker et varigt vægttab.
Og så kan man anvende nogle af deres produkter som måltidserstatning på
samme måde som med produkter fra Nupo.
En vigtig ingrediens i produkterne er urter.. deraf navnet.. Herbaliife.

Søg efter "Herbalife" på nettet og du vil finde forhandlere på nettet. Ring
dog først til forhandleren og spørg til produktindhold, før du køber.