Vitamin D3 og eksem ?
Fra : Peter Heide

Dato : 13-09-08 00:00

Har været til lægen i sidste uge ifbm eksem på indersiden af hænderne. Har
haft det på ydresiden i flere år. Fik det godkendt som
en arbejdsskade i 2002 / 2003. Men det
er lidt bekymrende at det er startet på indersiden. Ved ikke hvad fanden der
har sat det i gang, da jeg ikke har ændret levevis / kostvaner.
Lægen mente at det var forventeligt at det ville brede sig til hele hånden.
Har gået til diverse hudlæger igennem tiderne ( lysbehandling og
selvfølgelig hormon-creme i alle styrker ) Cremen hjælper ; men sådan ca. 1
til 2 uger efter brug starter kradseriet igen.

Han gav mig besked på at købe Vitamin D3 ( 35 ug ) og tage 4 tabletter om
dagen . Det er voldsomt mere ( 2800% af ADT) end hvad der bliver anbefalet
dagligt. Kan godt se at D vitaminer er god til at opbygge hud , men så meget
??

Hvad siger I ?