elektrolyt - saltbalance piller i dk
Fra : Ukendt

Dato : 22-08-08 14:27

Hej NG
Jeg blev reddet på Roskildefestivallen af en af mine svenske venner.
Han havde en brusetablet, der indeholdt en masse salte.

Dem kan jeg ikke finde her i dk. ?

Det skal så siges at det nok var selvforskyldt, for jeg glemte at spise og
drak nok en del
Og efter indtagelse af brusetablet, der blev jeg en tur i teltet medens jeg
fik det bedre. Hehe.

Men findens den slags brusetabletter i DK. jeg har søgt lidt og kan kun
finde det til intraviøst.

Det er ikke så fedt med sprøjter, så hellerer brustabletter.

Mvh Allan

Fra : Carsten Riis

Dato : 22-08-08 22:03

Allan G skrev den 22-08-2008 15:27:
> [...]
> drak nok en del
> Og efter indtagelse af brusetablet, der blev jeg en tur i teltet medens jeg

mon det var turen i teltet som gjorde det istedet?
(afhængig af hvilket telt )

Lidt ligesom en mild hovedpine, hvor man tager et glas vand med
hovedpinepillen og så lægger sig for at slappe af?
Hvad er det som virker: glas med vand?; hovedpinepillen? eller
afslapningen?

Carsten Riis
www.de3faktorer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-08 15:41

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hovedpinepillen og så lægger sig for at slappe af?
> Hvad er det som virker: glas med vand?; hovedpinepillen? eller

Hehe jo det var en klog beslutning jeg tog, da jeg blev i teltet.
Men det var nu brusetabletten der hev mig op i en tilstand der fik mig til
at tage den beslutning.

Jeg har før i tiden lidt slemt af migrene, der er den bedste kur en tur i
mørke og ligge ned.
Så jeg er ikke så meget for piller, men lige den her brusetablet, den fik
mig kickstartet igen.

Mvh Allan