Kun com 5 i dlsk2 efter ny instalation?
Fra : Leif Langgaard

Dato : 20-08-08 15:06

Hej

Livet er for kort til at blive brugt på at rode med det l... , er der nogen
der har et tip?

Jeg skal have min USB-GPSmus sat til igen, men der kan kun vælges "com 5" i
opsætningen, så der skal vel en USB-Seriel driver til, eller hvad?

GPS-mus er en Hicom HI-204E-USB

--
Langgaard
www.megapixels.dk

Fra : claus b. p.

Dato : 20-08-08 19:41

DLSK2; er det en gammel version? DLSK supporterer først USB mus fra 2007
eller 2008 udgaven, så ja, du skal have en virtuel seriel driver. Hvis du
har den originale driver cd til gps-musen er der vist en på. Ellers skriv
igen, så kan jeg formentlig finde en.

Mvh. Claus

-ups- undskuld toppost

Fra : Steffen Skov

Dato : 21-08-08 17:03

Hejsa
Kan dette bruges?
http://www.billiggps.dk/download.htm
Hilsen Steffen
--
"E´baad" Pd26 nr.18, Århus.

Fra : Leif Langgaard

Dato : 21-08-08 19:40

"Steffen Skov" <XsskovY@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa
> Kan dette bruges?
> http://www.billiggps.dk/download.htm

Hej Steffen.

Tak, problemet er nu løst, på siden du linkede til fandt jeg den rigtige
driver!

--
Langgaard
www.megapixels.dk