Gæstepladser nord for københavn ...
Fra : Ukendt

Dato : 18-08-08 18:08

Jeg har lige et transportsejladsproblem, så jeg bliver nødt til at
transportsejle om aftenen og gå på arbejde om dagen. Hvor på strækningen
svanemøllen-skovshovedet er det nemmest at ligge for natten (og uden risiko
for brok over at jeg ikke er ved båden i dagen) ? Det er jo ikke så smart at
ligge uden på i den situation ....

Arbejder på Buddingevej og så kunne jeg lige finde en bus .....

3,25 bred, stikker 1,75

Bjarke

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Kondrup

Dato : 18-08-08 16:14

Kære Bjarke
Hvorfor ikke Svanemøllehavnen - der er ca. 15 min gang til busser og S-
tog?
Hilsen
Jens

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-08 06:33

ER der plads ?

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige

Fra : Kondrup

Dato : 19-08-08 02:15

Kære Bjarke
Min nabo er stadig på ferie - ved ikke hvornår han kommer hjem.
Det er inderste tværbro på Østmolen (indsejlingen til den gamle
Kalkbrænderihavn). Ved siden af Trud (min båd).
Prøv ellers at ringe til havdefogeden, John Vestergaard
tlf: 39202221
Åbningstid:
Mandag til fredag kl. 07,30 - 10,00, kl. 12,00 - 13,30
Mandag yderligere kl. 16,00 - 18,00
Hilsen
Jens

On 19 Aug., 07:33, "Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 19-08-08 14:48

Tuborg havn, plejer at være masser af plads til bagbord lige når man kommer
ind. Indsejling markerret med rød og grøn flaske :)