Bundmaling fra Aldi
Fra : Holten

Dato : 17-08-08 15:59

Hej i gruppen.

I foråret have Aldi bundmaling mærket superlux på tilbud.

Jeg købte 3 bøtter á 0,75 L i farverne, sort,rød og blå.

Nu er jeg i gang med den blå, men får ikke nok.
Nogen der ved hvor man kan købe produktet ?
Der står produceret for Den Braven Scandinavia, Vamdrup.

E.v.t. nogen som har købt blå og vil sælge eller bytte med sort eller rød ?

MVH

HH

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 18-08-08 00:06

Tja... du har jo selv navnet på dem...

Du kunne jo bare ringe og spørge dem hvor du kan købe deres produkt!!!

Den Braven Scandinavia A/S

Bavnevej 10 . DK-6580 Vamdrup

Tlf. +45 75 58 12 30 . Fax +45 75 58 09 79

Fra : Holten

Dato : 27-08-08 16:42

"Jan Rasmussen" <jr@FJERNvejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den Braven Scandinavia A/S
>

> Bavnevej 10 . DK-6580 Vamdrup
>
> Tlf. +45 75 58 12 30 . Fax +45 75 58 09 79

Er forsøgt.
De kunne ikke hjælpe, er lavet til Aldi´s kampagne og der med slut .-(

MVH

Holten

Fra : Roderiet

Dato : 19-08-08 08:40