YES - GULD i 49'er :-)
Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 17-08-08 10:47

Stort tillykke til Jonas & Martin.

Men hold da kæft en gyser...

Mvh
Leon

Fra : Torben Bach

Dato : 17-08-08 11:22

Leon Hulstrøm wrote:
> Stort tillykke til Jonas & Martin.
>
> Men hold da kæft en gyser...
>

> Mvh
> Leon

Man har lige sagt i TV2, at der kommer protester over det ene og andet, så
guldet er vist ikke helt hjemme endnu.
Men du har ret - det var mere end en gyser, og så var det godt gået, at
kroaterne lånte deres båd til "os".

Mvh
Torben

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 17-08-08 11:41

> Man har lige sagt i TV2, at der kommer protester over det ene og andet, så
> guldet er vist ikke helt hjemme endnu.

Ja det skulle ikke undre.

Jeg ser det sådan, at hvis de nåede det inden for lukning af startlinjen og
båden holder mål, så burde den være i hus.
Og jo det så da lidt spøjst ud at USA lå så længe i vandet og tog en DNF,
samt at Brasilien tog DNF med storsejlet nede, men det kan jo være et
havari.

Den sejlads burde nok slet ikke have været startet, 10-14ms i en 49'er er
vildt.

Krydser fingrene...

Leon

Fra : claus b.p.

Dato : 17-08-08 13:02

"Leon Hulstrøm" <LeonSPAMME@hulstroem.com> skrev i en meddelelse

> Krydser fingrene...

Totalt gys. Fra sikkert guld til ude, til måske medalje, tilbage på
guldpladsen - og hvad nu... TV2 news kommer med mere, men det kan jeg ikke
se.

Mvh. Claus

Fra : blueocean

Dato : 18-08-08 03:44

On 17 Aug., 14:01, "claus b.p." <cb...@hotmail.com> wrote:

> Totalt gys. Fra sikkert guld til ude, til måske medalje, tilbage på
> guldpladsen - og hvad nu... TV2 news kommer med mere, men det kan jeg ikke
> se.
>
> Mvh. Claus

Yes... men nu er den hjemme protesten er afvist..... det er sikkert nu
at Guldet er hjemme...........................STORT TILLYKKE

Gert

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-08 17:15

Nu føler jeg mig rimelig sikker på mit liv. Hvis jeg havde været i
risikogruppen for blodpropper and andre kredsløbsforstyrrelser, så havde jeg
været død i går. Efter den søndag føler jeg mig overbevist om at jeg kan
køre 10 år endnu uden driftsproblemer ....

--
Maxi 999 - 'Escape' - Hundige